آخرین خبرها
دکتر آقامحمدی در صد و بیست و چهارمین جلسه ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار؛

تلاش برای راه اندازی کاروان ۱۰۰ هزار نفری رهسپاران عصر ظهور جوانان ۲۰۲۰ محله برای سال آینده

این کاروان نقطه شروع راه بود که با اولویت قراردادن انتصاب 120 هزار شهردار محله در مناطق کم برخوردار کشور در سال جاری، بتوان برای سال آینده کاروان 100 هزار نفری از مناطق محروم را با برنامه ریزی کاملتر و دقیق راهی سفر زیارتی اربعین حسینی(ع) کرد.
اشتراک گذاری
31 شهریور 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 4875

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ دکتر علی آقامحمدی، رئیس ستاد توانمند سازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار کشور در یکصد و بیست و چهارمین جلسه ستاد، با تقدیر و تشکر از زحمات اعضای ستاد در راه اندازی کاروان زیارتی رهسپاران عصر ظهور جوانان ۲۰۲۰ محله تصریح کرد: این کاروان در کمترین زمان ممکن برنامه ریزی و با شرایط مطلوب راه اندازی شد.

وی تصریح کرد: این کاروان نقطه شروع راه بود که با اولویت قراردادن انتصاب ۱۲۰ هزار شهردار محله در مناطق کم برخوردار کشور در سال جاری، بتوان برای سال آینده کاروان ۱۰۰ هزار نفری از مناطق محروم را با برنامه ریزی کاملتر و دقیق راهی سفر زیارتی اربعین حسینی(ع) کرد.

دکتر آقامحمدی با اشاره به این که کلید کارها در دستان شهردارهای محلات است، عنوان داشت: اولویت های دیگر ستاد در فاصله زمانی کوتاه پیش رو، ثبت نام همگانی در موضوعات مسکن، اشتغال، دوره های رسانه ای، دوره های مدیریت صنعتی، معرفی ۴۰ هزار نفر از افراد مناطق محروم به دانشگاه شریف، تحصیل و بازماندگان از تحصیل است که باید سریعتر اجرایی گردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *