آخرین خبرها
استاندار خراسان شمالی:

توانمندسازی محلات کم برخوردار خراسان‌شمالی با مشارکت مردم و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی

با استفاده از امکانات موجود و همسویی دستگاه‌های اجرایی و برنامه‌ریزی در حوزه ورزشی، فنی و حرفه‌ای و مشاغل خانگی می‌توان ساماندهی این مناطق را شاهد بود.
اشتراک گذاری
06 مهر 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 4002
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان‌شمالی در جلسه طرح تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار استان، اظهار کرد: مشارکت مردم و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی موجب توانمندسازی محلات کم برخوردار می‌شود ضمن آنکه ضروریست تا اعتبارات لازم نیز تخصیص یابد.

وی با تاکید بر اینکه موضوع توانمند سازی بر اصلاح کالبد مناطق کم برخوردار ارجحیت دارد، گفت: مشارکت مردم به ویژه زنان، استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی و صنایع دستی می‌تواند موجبات امنیت پایدار را در این مناطق رقم بزند.

استاندار خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه باید وظایف دستگاه‌های اجرایی هدفمند شود، افزود: با هدفمندی وظایف دستگاه‌های اجرایی و داشتن نقشه راه می‌توان وضعیت موجود را التیام بخشید.

حسین نژاد التیام بخشیدن به وضعیت موجود مناطق کم برخوردار را منوط به ایجاد تغییرات در تصمیمات بالادستی دانست و گفت: ایجاد سکونتگاه‌های غیررسمی ناشی از برنامه‌ریزی‌های غلط اجتماعی در سطح کلان بود که خوشبختانه دولت مردمی آیت الله رییسی به این موضوع بها داده است.

وی با تاکید بر اینکه نمی‌توان محلات کم برخوردار را به حال خود رها کرد، ادامه داد: با استفاده از امکانات موجود و همسویی دستگاه‌های اجرایی و برنامه‌ریزی در حوزه ورزشی، فنی و حرفه‌ای و مشاغل خانگی می‌توان ساماندهی این مناطق را شاهد بود.

حسین نژاد همچنین توجه به سند توسعه هر شهرستان را دیگر عامل شکوفایی و رشد مناطق کم برخوردار دانست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *