آخرین خبرها
شهردار منطقه ۱۱ تهران:

حل مشکلات محلات کم‌برخوردار نیازمند هم‌افزایی تمامی دستگاه‌های اجرایی است

شهردار منطقه۱۱ تهران گفت: حل مشکلات محلات و شهروندان کم برخوردار، نیازمند حمایت نهادهای بالادستی و هم افزایی تمامی دستگاه های اجرایی است.
اشتراک گذاری
08 آذر 1401
نویسنده : محمد راستگردانی
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 5271

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ بنابر اعلام سایت شهر، نخستین نشست شورای هماهنگی توانمندسازی محلات کم برخوردار با حضور معاون وزیر کشور، شهردار منطقه۱۱ و مدیران حوزه اجتماعی فرهنگی این منطقه در سالن جلسات برگزار شد.

در ابتدای این نشست توسط معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۱۱، گزارشی از وضعیت خدمات و امور توانمند سازی در محلات کم برخوردار ارائه شد و در ادامه شهردار منطقه۱۱ عنوان کرد: موضوعات اجتماعی و فرهنگی از جمله دغدغه‌های مهم کشور است.

 او افزود: موضوعات اجتماعی که در برگیرنده معیشت شهروندان است؛ از جمله مسائل مهم و مطالباتی است که کلیه دستگاه‌ها باید برای رفع آن هم‌افزایی کنند.

 موسوی گفت: به دلیل جغرافیای خاص منطقه۱۱ و قرارگیری ساختمان‌های پردیس حکومتی در این محدوده باید برای حل معضلات اجتماعی همتی مضاعف به کار گرفت.

 شهردار منطقه۱۱ تهران ضمن اشاره به تاثیر بافت تجاری این محدوده بر زندگی و روزمره اجتماعی مردم محلات مرکزی شهر گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی، تلاش مسئولین باید در راستای رفع مشکلات مردم باشد به خصوص مشکلات مرتبط با خانواده‌ها و محلات کم برخوردار.

 او تصریح کرد: در منطقه۱۱ محدوده‌ها و خانواده‌های کم برخوردار را شناسایی کردیم و برای توانمندسازی تا کنون اقدامات متعددی انجام شده که البته کفایت نمی‌کند؛ چراکه تلاش و همت و هم‌افزایی تمامی دستگاه‌ها را می‌طلبد و این الزام است.

 سید محمد موسوی در پایان خاطر نشان کرد: ۲۱ دستگاه اجرایی متولی حل این مشکلات هستند که باید از ظرفیت شهرداری در محلات استفاده کرد و چاره اندیشی کرد و ما در منطقه ۱۱ کماکان با بررسی و اقدام کارشناسی شده تلاش می‌کنیم تا معضلات مرتفع شود.

 در ادامه این نشست، کارشناسان و مدیران حوزه اجتماعی فرهنگی منطقه۱۱ به بیان دغدغه و چالش‌های پیش رو پرداختند و مقرر شد این نشست‌ها تداوم داشته باشد و گزارشات مستمر از پیشرفت محلات و خانواده‌های کم برخوردار به مراجع ذیصلاح برای انتقال تجربه و همکاری مطرح شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *