آخرین خبرها
بر اساس تفاهم‌نامه همکاری ستاد توانمندسازی و کانون‌های مساجد؛

دوره‌های آموزشی برای بچه‌های مسجد در محلات کم‌تر برخوردار برگزار می‌شود

تفاهم‌نامه مشترک میان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور و ستاد طرح توسعه و تحول اجتماع‌محور محلات کم‌برخوردار کشور به امضا رسید.
اشتراک گذاری
18 دی 1401
نویسنده : محمد راستگردانی
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 5649
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ آیین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با ستاد طرح توسعه و تحول اجتماع‌محور محلات کم‌برخوردار کشور، عصر سه شنبه ۱۳ دی ماه همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در ساختمان شهید بهشتی ستاد کانون‌های مساجد کشور برگزار شد.

در این آیین دکتر «علی آقامحمدی»، رئیس ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور ضمن امضای این تفاهم‌نامه نسبت به همکاری‌های مشترک تاکید کردند.

ضمن تأکید نسبت به رویکرد مسجدمحوری در فعالیت‌های فرهنگی محلات؛ نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی برای بچه‌های مسجد در این محلات تاکید شد.

دکتر «علی آقامحمدی» با اشاره به ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی برای بچه‌های مسجد گفت: ارتقای سطح توانمندی و بصیرتی عوامل اجرایی و آموزشی مدیران کانون‌ها در نواحی و شهرستان‌های مرتبط با محلات کم برخوردار از جمله اهداف این تفاهم نامه است.

رئیس ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار تصریح کرد: تلاش برای بهبود کیفیت ارائه خدمات فرهنگی، هنری، دینی به محلات با محوریت مساجد؛ راه اندازی پویش‌های موثر مردمی از دیگر مواردی است که با امضای این تفاهم نامه محقق خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین خداداده در این مراسم طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد شهدا به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: امیدوارم در ادامه راه این شهیدان گام برداریم و این تفاهم‌نامه مقدمه خوبی در عرصه مجاهدت فرهنگی و ادای دین به این شهیدان باشد.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: گستره فعالیت‌های کانون‌های مساجد جذابیت بسیاری در عرصه فرهنگ و هنر برای جوانان دارد؛ با در نظر گرفتن این مساله، اگر مسئولیت فرهنگی محله با محوریت مسجد و اعضای کانونها رونق تازه‌ای بگیرد شاهد برکات فراوانی خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *