آخرین خبرها
در مراسم سالروز درگذشت تختی مطرح شد؛

احداث خانه کشتی در محلات کمتر برخودار شهر ری

مراسم پنجاه و پنجمین سالروز درگذشت پهلوان نامی ایران زمین، غلامرضا تختی امروز/شنبه/ با حضور پرشور مردم در ابن آرامستان بابویه شهرری برگزار شد.
اشتراک گذاری
18 دی 1401
نویسنده : محمد راستگردانی
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 5646

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ بسیاری از اهالی ورزش و قشرهای مختلف مردم از ساعات اولیه صبح در ابن بابویه گرد هم جمع شدند تا یاد و خاطره غلامرضا تختی را گرامی دارند.

پیش از آغاز مراسم و در ساعات اولیه صبح محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک ایران، سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، عباس جوهری معاون سیاسی استاندار تهران و سردار باران چشمه عضو شورای عالی ورزش کشور و بسیاری از شخصیت های مردمی و نامی بر سر مزار جهان پهلوان حاضر شدند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ری هم در این آیین گفت: افتادگی پیشه تختی بود و هر کس که این مرام را در زندگی خود قرار دهد، به قول شما ورزشی ها پرچمش بالا است.

حمید زمانی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس هم این پهلوانان را داشتیم و امثال تختی و حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب حضرت علی(ع) هستند.

وی افزود: افتخار می کنیم که بچه های شهرری در اخلاق و منش زبانزد هستند و در نظر داریم با کمک آقای دبیر رئیس فدراسیون کشتی در محله های کمتر برخوردار شهرری یک خانه کشتی بزنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *