آخرین خبرها
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خراسان شمالی خبر داد؛

اعطای وام اشتغال از سوی بنیاد برکت در بجنورد

بنیاد برکت از ابتدای پارسال تاکنون در این استان ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای ۳۲۲ طرح اشتغالزایی در شهرستان بجنورد پرداخت کرده است.
اشتراک گذاری
25 فروردین 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 2161

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی ریزخبر؛ علی شاهینی اظهار داشت: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از سال گذشته در این استان اقدام به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به جامعه هدف کرده و تاکنون قدم های مثبتی برداشته است.

وی افزود: در این زمینه تسهیلات پرداختی تاکنون در شهرستان بجنورد ۳۲۲ طرح اشتغالزا در حوزه های مختلف کشاورزی، باغداری، دامداری، گلخانه، پرورش طیور و زنبور عسل، گیاهان دارویی و همچنین مشاغل خانگی، فنی و خدماتی اجرا شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در خراسان شمالی اضافه کرد: در برخی موارد طرح ‌های بنیاد در شهرهای محروم و حاشیه شهرها با محوریت کارگاه محور و بنگاه اقتصادی زود بازده نیز اجرا می ‌شود و این تسهیلات با سود چهار درصد پرداخت شده و بازپرداخت تسهیلات ۴۸ تا ۶۰ ماهه با احتساب دوره تنفس است.

وی ادامه داد: رویکرد اصلی بنیاد برکت، اشتغالزایی و توانمندسازی اقتصادی در مناطق محروم و روستایی است و فعالیت های حمایتی خود را در مناطق محروم راز و جرگلان، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم خراسان شمالی انجام می دهد.

بنیاد برکت براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و با ﺣﻤﺎﻳﺖ ﺳﺘﺎد اﺟﺮایی ﻓﺮﻣﺎن ﺣﻀﺮت اﻣﺎم(ره) تاسیس شده و در زمینه های آموزشی، بهداشتی، برق‌رسانی، آبرسانی، مخابراتی، فرهنگی، آبخیزداری و دامپروری فعالیت می کند.

استان خراسان شمالی از استان های شمالشرق کشور محسوب می شود که ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد و در ۲۴ شهر و حدود یک هزار روستا سکونت دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *