آخرین خبرها
گزارشی از ملاقات مردمی و چهره به چهره؛

برگزاری سه شنبه های پاسخگویی فرمانداران شهرستانهای استان تهران

برنامه سه شنبه های پاسخگویی فرمانداران شهرستانهای استان تهران برگزار و شهروندان به صورت چهره به چهره مسائل و مشکلات خود را مطرح کرده و پس از بررسی مشکلات متناسب با درخواست های مردم دستورات لازم در جهت رفع آنها صادر شد.
اشتراک گذاری
16 اسفند 1401
نویسنده : فاطمه خانزاده
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 6192
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ ملاقات مردمی و چهره به چهره فرماندار شهرستان بهارستان برگزار شد و در ملاقات عمومی این هفته که با حضور فرماندار و مسئولان ادارات طبق برنامه ریزی های صورت گرفت شهروندان به صورت چهره به چهره مسائل و مشکلات خود را مطرح کرده و پس از بررسی مشکلات متناسب با درخواست های مردم دستورات لازم در جهت رفع آنها صادر شد.

این نشست صمیمی با حضور عبداله نوحی فرماندارشهرستان بهارستان، هادی نوریان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، علی علیمرادی مدیر اداره بازرسی و ارزیابی وعملکرد فرمانداری بهارستان و روسای ادارات مربوطه درجهت پاسخگویی به شهروندان برگزار شد.

در این برنامه ۲۴تن از شهروندان به صورت چهره به چهره مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند و پس از بررسی مشکلات متناسب با درخواست های مردم دستورات لازم در جهت رفع آنها صادر شد.

دیدار فرماندار قرچک با مردم

ملاقات مردمی فرماندار قرچک با شهروندان سه‌شنبه ۹ اسفند، ملاقات های مردمی علیرضا فاتحی‌نژاد در فرمانداری قرچک برگزار شد.

شهروندان مشکلات خود را در حوزه های مختلف در میان گذاشتند و دستورات لازم از سوی فرماندار صادر شد.

ملاقات چهره به چهره فرماندار پردیس با شهروندان

ظفر پورابراهیم فرماندار شهرستان پردیس در راستای برنامه های ملاقات عمومی خود با شهروندان، با ۲۰ نفر از مراجعان به صورت رو در رو دیدار و به مشکلات مردمی رسیدگی کرد.

شهروندان در این دیدارها که از صبح آغاز شده و تا ظهر ادامه داشت، مشکلات و درخواست های خود را مطرح و فرماندار نیز پس از بررسی موارد مطرح شده دستورات مرتبط را صادر کرد.

جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری و توانمندسازی در ری

جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری و توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار شهرستان ری به ریاست حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری و باحضور صادقی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران، بشارت معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، هدایت رئیس سازمان نوسازی شهر تهران و رؤسای ادارات و دستگاه های مسئول در محل سالن شهدای مدافع حرم فرمانداری برگزار شد.

ارائه گزارش آخرین اقدامات ادارات جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی پیرامون وضعیت کوره های آجرپزی بخش خاوران، وضعیت انتقال اسناد مالکیت و تغییر کاربری چاه های آب شهرک صنعتی خاوران از کشاورزی به صنعتی، ارائه گزارش توسط دبیر قرارگاه توانمندسازی اجتماع محور محلات کم برخوردار شهرستان ری و پیگیری مصوبات جلسات قبل از جمله دستور کارهای مطرح شده در این جلسه بوده است.

ملاقات مردمی فرماندار ویژه شهرستان ورامین برگزار شد

در این ملاقات مشکلات تعداد ۱۵ نفر از شهروندان بررسی و دستورات لازم برای رفع آن صادر شد.

گفتنی است مسئولان ادارات بنیاد شهید و شهرداری نیز حضور داشتند و مشکلات مردم را به صورت مستقیم بررسی کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *