آخرین خبرها
شهردار کرمانشاه:

به مناطق کم برخوردار توجه ویژه داریم

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه نگاه ما به مناطق کم برخوردار شهر ویژه است، گفت: رفع مشکلات شهروندان را بعنوان یک اولویت دنبال می‌کنیم.
اشتراک گذاری
08 دی 1401
نویسنده : محمد راستگردانی
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 5540
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ دکتر نادر نوروزی در دیدار با مردم شهرک چقامیرزا در حوزه شهرداری منطقه یک که در مسجد و مکتب فاطمه الزهرا(س) برگزار شد اظهار داشت: هدف ما از این بازدیدهای هفتگی، شنیدن مشکلات شهروندان، نقطه نظرات و پیشنهادات آنان است، چرا که عقیده داریم پیشبرد اهداف مدیریت شهری با همکاری و همفکری خود شهروندان محقق می‌شود.

وی افزود: حضور ما در شهرکهای کم برخوردار خود گواه این است که مشکلات موجود در این شهرکها را می دانیم و آمده‌ایم برای رفع آنها اقدام کنیم.

شهردار کلانشهر کرمانشاه با بیان اینکه مشکلات در این شهرک‌ها بسیار است، تصریح کرد: نگاه ما به مناطق برخوردار با کم برخوردار یکی است و هیچگونه تبعیضی وجود ندارد و عقیده داریم خدماتی که در نقاط برخوردار ارائه می‌شود، باید در مناطق کم برخوردار نیز باشد. در این مناطق حتی بیشتر نیز باید کار کرد تا مشکلات آنها رفع شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون در حوزه آسفالت اقدامات موثری صورت گرفته، عنوان کرد: اما به آنچه که انجام شده راضی نیستیم، بلکه باید بیشتر کار کرد.

شهردار کرمانشاه با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در حوزه فضای سبز، خدمات شهری، عمران، ترافیک و شهرسازی در سطح منطقه یک، عنوان کرد: تاکید می کنیم که این اقدامات بخصوص در شهرکهای کم برخوردار تداوم یابد تا شهروندان آرامش بیشتری داشته باشند.

نوروزی در پایان تاکید کرد: دیگر نهادهای خدمات رسان نیز باید در کنار مجموعه مدیریت شهری، نسبت به رفع مشکلات شهروندان اقدام کنند.

شهردار کرمانشاه در ادامه با همراهی مردم این شهرک، معاونین و مدیران منطقه یک، از سطح این شهرک بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *