آخرین خبرها
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز عنوان کرد:

توسعه خدمت‌رسانی به مناطق کم‌برخوردار اولویت خدمات شهری تبریز در سال جدید

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز توسعه خدمت رسانی در سطح شهر و رسیدگی به مناطق کم برخوردار را اولویت خدمات شهری در سال جدید برشمرد.
اشتراک گذاری
12 فروردین 1402
نویسنده : فاطمه خانزاده
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 6273
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ جواد صدیقی در جلسه با مدیران ستاد معاونت خدمات شهری در خصوص برنامه های این معاونت در سال جاری تشریح کرد: در راستای سیاست‌های اعلامی شهردار کلانشهر تبریز، توسعه خدمت رسانی به شهروندان تبریز از اهداف و برنامه‌های اساسی معاونت خدمات شهری در سال جدید خواهد بود.
وی با اشاره به فعالیت نیروهای خدمات شهری در تمامی ایام سال افزود: نیروهای خدمات شهری همچون سال های گذشته از اولین روز سال جدید و ایام تعطیلات نوروزی مشغول خدمت رسانی به شهروندان هستند.
وی با اعلام اینکه طرح نگهداشت شهری بعد از ماه مبارک رمضان ادامه آغاز خواهد شد، گفت: رسیدگی به وضعیت تنظیف و پاکسازی شهر، نظارت بر پاکیزگی و آمادگی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی سطح شهر، توجه ویژه به جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز و سد معبر و چند آیتم مهم دیگر در قالب این طرح در دستور کار نیروهای خدمات شهری قرار می گیرد.
صدیقی همچنین با اشاره به اجرای طرح استقبال از بهار گفت: آیتم‌های مورد اجرا در طرح استقبال از بهار در سایه تلاش کارگران تلاشگر خدمات شهری به خوبی به اجرا گذاشته شد و من از تلاش کارگران زحمتکش خدمات شهری برای خدمت رسانی به شهروندان در ایام عید تقدیر می کنم.
به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز تصریح کرد: ترمیم و لکه‌گیری آسفالت معابر اصلی و فرعی از موضوعات مهمی است که شهروندان مطالبه می کنند و در این راستا لکه گیری آسفالت معابر با هماهنگی معاونت خدمات شهری و معاونت عمرانی با مساعد شدن شرایط آب هوایی شروع خواهد شد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *