آخرین خبرها
مهندس سیدالنگی در گفت‌وگو با ریزخبر:

خدمت رسانی به ۹۸ هزار نفر از مردم محلات کمتر برخوردار در دستور کار شهرداری گرگان است

شهردار انقلابی گرگان با بیان اینکه پیام رهبر معظم انقلاب معیار حرکت شهرداری گرگان در راه اندازی خانه های شهر است از خدمت رسانی شهرداری گرگان به 98 هزار نفر از مردم ساکن در محلات کمتر برخوردار این شهر خبر داد.
اشتراک گذاری
06 آذر 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 5221

مهندس سید محمدرضا سیدالنگی، شهردار گرگان در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر(پایگاه رسمی ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کمتر برخوردار) از تأسیس خانه های شهر در شهر گرگان خبر داد و گفت: شهرداری گرگان پیشگام و پیشقدم در تأسیس خانه های شهر جهت توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کمتر برخوردار استان گلستان است.
وی با بیان این که ۴۰ محله کمتر برخوردار در استان گلستان شناسایی شده است که از این تعداد ۲۳ محله در شهرستان گرگان قرار دارد، بیان داشت: از ۲۳ محله کمتر برخوردار شهرستان گرگان، ۲۱ محله در بخش شهری گرگان و ۲ محله نیز در بخش روستایی قرار دارد که جمعیت این ۲۳ محله قریب به ۹۸ هزار نفر است و طبق تقسیم بندی صورت گرفته، شهرداری گرگان وظیفه دارد در ۱۱ محله خانه شهر ایجاد کند.
مهندس سیدالنگی ضمن بیان این که خانه های شهر زیر نظر ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کمتر برخوردار به ریأست دکتر علی آقامحمدی راه اندازی شده و به انجام مأموریت خود می پردازد، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ستاد توانمندسازی محلات کمتر برخوردار را معیار و ملاک عملکرد شهرداری گرگان در بحث توانمندسازی محلات کمتر برخوردار دانست.
وی با تأکید بر این که کلمه به کلمه پیام رهبر معظم انقلاب برای ستاد توانمندسازی محلات کمتر برخوردار نقشه راه است گفت: تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا هیچ کدام از مطالبات معظم له بر زمین نماند.
به گفته شهردار گرگان، این شهرداری در بحث توانمندسازی محلات کمتر برخوردار تا پروژه ای آغاز نشود و کاری را به سرانجام نرساند اطلاع رسانی نخواهد کرد.
مهندس سیدالنگی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در پیامشان می فرمایند تبلیغ پیش از عمل نداشته باشید، به همین دلیل ما نیز در مجموعه شهرداری تا اتفاق خوبی را برای مردم محلات کمتر برخوردار رقم نزنیم، اطلاع رسانی نخواهیم کرد و قرار است خروجی و نتیجه کار به اطلاع مردم برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *