آخرین خبرها
مدیرکل کمیته امداد استان تهران:

رونمایی از طرح های توان امداد و من یک نویسنده ام ویژه مددجویان تهرانی

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از رونمایی طرح های استارتاپی مددجویان تحت حمایت از طرح توان امداد، من یک نویسنده ام و رویداد ورزشی فوتبال خیابانی خبر داد.
اشتراک گذاری
10 اسفند 1401
نویسنده : محمد راستگردانی
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 6128
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ نمایشگاه دائمی توانمندسازی محلات کمتر برخوردار کشور روز امروز دوشنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۱ راس ساعت ۹ صبح در سالن همایش نمایشگاه شهر آفتاب افتتاح شد.

در همین جهت سازمان ها و نهادهای عضو ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار اقدامات خود را در راستای توانمندی جامعه هدف ارائه کردند.

کمیته امداد در قالب خدمات فرهنگی و اجتماعی، تأمین مسکن و اشتغال و خودکفایی عملکرد خود را در این نمایشگاه ارائه نموده است.در همین جهت نیز کمیته امداد استان تهران در این نمایشگاه حضور فعالی دارد.

سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با تشریح فعالیت های جامعه هدف تحت حمایت در حوزه امور فرهنگی، اظهار کرد: در غرفه فرهنگی و اجتماعی، کمیته امداد طرح های توان امداد و من یک نویسنده ام  ویژه  دانش آموزان و دانشجویان تحت حمات ارائه نموده است.

وی با بیان اینکه رویدادهای استارتاپی در قالب امور فنآورانه به جامعه هدف تحت حمایت ارائه می شود، افزود: دانش آموزان در کنار تحصیل ضمن جبران هزینه ها و تأمین معاش خانواده  از هم اکنون برای کسب وکار و مشاغل خود برنامه ریزی می کنند.

پرپنچی ادامه داد: در همین جهت  امروز همزمان با افتتاح این نمایشگاه سه نفر از دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت که در رویدادهای استارتاپی توان امداد شرکت کرده اند از اقدامات فنآورانه خود  رونمایی کردند.

مدیرکل  کمیته امداد استان تهران، عنوان کرد: در همین راستا از طرح های توان امداد، من یک نویسنده ام، گیم  و استریم  و رویداد ورزشی فوتبال خیابانی رونمایی شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۲۰۰ دانشجو و ۱۰ هزار دانش آموز ۱۲ تا ۱۷ سال از خدمات کمیته امداد در استان تهران بهره مند می شوند، تصریح کرد: هم اکنون ۲۰ نفر در حوزه گیم  و استریم، ۲۶  نفر در طرح من یک نویسنده ام ،۴۶ نفر در طرح توان امداد و ۴۰۰ دانش آموز محروم در رویداد فوتبال خیابانی فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *