آخرین خبرها
خانم دکتر پناهی روا خبر داد؛

رونمایی از یک سرود ملی برای دختران

مشاور امور بانوان وزیر آموزش و پرورش از رونمایی یک سرود ملی برای دختران برای اولین بار خبر داد و گفت قرار است که از این سرود ملی رونمایی و تقدیم دختران سرزمین شود.
اشتراک گذاری
13 خرداد 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 2930

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ خانم دکتر زهرا پناهی روا مشاور امور بانوان وزیر آموزش و پرورش به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر با برنامه «صبح و گفتگو» مصاحبه تلفنی کرد.

پناهی روا گفت: وزارت آموزش و پرورش قطعاً برنامه‌های خوب و جذابی برای دختران کشور تدارک دیده اما امروز در این مناسبت فرخنده، یک طرح ملی بزرگ در وزارتخانه و با کمک دانش آموزان سراسر کشور در همه مقاطع تحصیلی رقم می‌خورد.

وی با اشاره به جزئیات اجلاسیه دختران ایران قوی در حرم مطهر حضرت معصومه (س) افزود: این مراسم ساعت پنج بعد از ظهر امروز برگزار می‌شود و همه دانش آموزان کشور به صورت زنده شاهد این اجلاسیه خواهند بود.

مشاور امور بانوان وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: ما سیره حضرت معصومه (س) و سبک زندگی ائمه اطهار (ع) و شهدا را در دستور کار قرار دادیم تا از این طریق، الگوهای مناسبی را به دانش آموزان معرفی کنیم.

پناهی روا با بیان اینکه ما اولین اقدام ستادی را در وزارت آموزش و پرورش تشکیل دادیم گفت: وزیر آموزش و پرورش، حوزه زنان را مأمور به تشکیل این ستاد کردند و استان قم را نیز متولی دبیرخانه اجرایی این ستاد قرار دادند.

وی متذکر شد: اجرای این طرح خوب صرفاً به همین یک هفته خلاصه نمی‌شود و در طول ایام سال و سراسر کشور نیز ادامه دارد.

پناهی روا از تقدیر از۱۴ نفر دانش آموز دختر برتر کشوری در استان قم خبرداد و گفت: از بهترین و شاخص ترین دختران خوب در همه رشته‌ها و معاونت‌ها و سازمان‌های ذیربط آموزش و پرورش تقدیر می‌شود.

وی افزود: هدف ما در طرح، این است که دختران کشورمان سبک زندگی اسلامی و خوب زیستن را آموزش ببینند و به جایگاه دختران در تعالی خانواده توجه داشته باشند بنابراین به تبیین موضوع نقش دختران به عنوان پیشرانان جامعه دانش بنیان و اشتغال آفرین خواهیم پرداخت.

مشاور امور بانوان وزیر آموزش و پرورش از رونمایی یک سرود ملی برای دختران برای اولین بار خبراد و گفت: قرار است که از این سرود ملی رونمایی و تقدیم دختران سرزمین شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *