آخرین خبرها
دکتر آقامحمدی مطرح کرد؛

ساماندهی جمعیت پیشگامان توسعه و عدالت سازمان جوانان هلال احمر در ۱۰۰ محله تهران

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از ساماندهی جمعیت پیشگامان توسعه و عدالت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در ۱۰۰ محله تهران تا پایان سال خبر داد.
اشتراک گذاری
04 دی 1401
نویسنده : فاطمه خانزاده
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 5502
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ دکتر علی آقامحمدی در آیین نکوداشت روز جهانی داوطلب و گرامیداشت و نیم قرن خدمات داوطلبانه دکتر هادی غروی به همراه منتخبان برتر سراسر استان همدان، اظهار کرد: در ۱۰۰ محله تهران تا قبل از پایان سال، جمعیت پیشگامان توسعه و عدالت در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، رونمایی می‌شود تا افراد ۹ تا ۱۸ ساله در این طرح بسیج و در هر محله ۱۰۰۰ نفر سازماندهی شوند.

آقامحمدی خطاب به داوطلبان جمعیت هلال احمر، گفت: هیچ انسانی بی‌ارزش نیست و کاری که شما می‌کنید کار انبیاء و اولیاء است. شما به انسانی خدمت می‌کنید که جانشین و اولیاء خداست. خداوند شما و خانواده‌تان را حفظ خواهد کرد.

 وی ادامه داد: کسی که داوطلب خدمت به انسان، بدون هیچ تبعیضی است بالاترین مقام را دارد و باید افرادی که این جایگاه را دارند، شکر کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: وظیفه خود می‌دانم از زنان داوطلب جمعیت هلال احمر تشکر کنم چراکه زنان هستند که روح خدمات این‌چنینی را در جامعه می‌دمند.

استاندار همدان نیز اظهار کرد: تمام مسئولان استان همدان، امروز در این مراسم حاضر شدند تا از تلاش‌های ارزشمند و خداپسندانه افرادی که در ۱۰۰ سال گذشته به هم‌نوعان خود کمک کردند، تقدیر کنند.

علیرضا قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: افرادی که در این جمعیت تلاش می‌کنند، از بهترین بندگان خدا هستند که بدون مزد و منت تلاش می‌کنند و در جای جای عرصه‌ها، حضور داوطلبانه و بی‌منت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: این نیروی مردمی و فداکار که فقط به موضوعات خداپسندانه فکر می‌کند در جامعه اثرگذار است.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه در بحث کرونا داوطلبان هلال احمر در عرصه حضور داشتند و کمک کردند، گفت: در بحران آب شهر همدان، مدیرعامل جمعیت هلال کشور، از نخستین افرادی بودند که در استان، حضور پیدا کردند و پیشگام مسئولان ذیربط شدند.

وی ادامه داد: هلال احمر کشور یک میلیون بطری آب، ۲۰ هزار کلمن و تانکرهای آب را بدون کوچک‌ترین چشم‌داشتی به همدان فرستادند که خیلی به ما کمک کرد.

قاسمی‌فرزاد در پایان بیان کرد: حسب پیشنهاد یکی از بزرگان و تاکید رهبر بر بیانیه گام دوم نسبت به استفاده از ظرفیت کودکان و نوجوانان، خوب است که از این افراد نیز استفاده شود و به جرگه داوطلبان هلال احمر، بپیوندند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *