آخرین خبرها
در منطقه 14 صورت گرفت؛

سرانه فضای سبز در محلات کم برخوردار افزایش یافت

آیین درختکاری در منطقه ۱۴ با کاشت بیش از ۳۰۰ نهال به دست مدیران شهری، خانواده شهدا و ایثارگر دارالمومنین تهران برگزار شد.
اشتراک گذاری
20 اسفند 1401
نویسنده : محمد راستگردانی
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 6202
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ به مناسبت هفته منابع طبیعی طی مراسمی با حضور محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ۱۴، مدیران شهری و جمعی از خانواده شهدا و ایثارگر دارالمومنین تهران، بیش از ۳۰۰ نهال در بوستان‌ها و شهرک‌های مسکونی منطقه کاشته شد.
شهردار منطقه ۱۴ در این مراسم ضمن پاسداشت روز درختکاری و اهمیت فضای سبز و درختکاری از افزایش سرانه فضای سبز و کاشت نهال درخت در منطقه خبر داد.
سالاری پور با بیان اینکه بحث حفظ محیط زیست و درخت مبحث بسیار مهمی از دیدگاه رهبری است و ما نیز بر همین اصل برنامه ریزی کرده ایم، افزود: در این راستا در محله‌هایی که دارای سرانه‌های فضای سبز بسیار کم است، نسبت به احداث بوستان اقدام شده است.
وی با اشاره به کاشت بیش از ۴ هزار اصله درخت و احداث بیش از ۴ بوستان در سال جاری اظهار داشت: با توجه به اهمیت مشارکت مردم در مباحث مختلف و رسیدن به شهری با الگوی اسلامی و مورد رضایت شهروندان، در سال جدید نیز در راستای حفظ فضای سبز پایدار و افزایش سرانه‌های سبز منطقه برنامه ریزی و فعالیت‌ها پیش خواهد رفت.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *