آخرین خبرها
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی:

ضرورت برقراری تعامل دستگاه‌ها در اجرای طرح توانمندسازی محلات کم برخوردار

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: دستگاه‌هایی که در اجرای طرح توانمندسازی محلات کم برخوردار مشارکت دارند، باید با تعامل بیشتر از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنند.
اشتراک گذاری
07 آذر 1401
نویسنده : محمد راستگردانی
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 5262
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ سید محمد رضا طالبی در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده طرح توانمندسازی محلات کم برخوردار استان، اظهار کرد: برای اجرای این طرح به ایجاد یک شبکه بین دستگاه‌های مورد نظر نیاز است که احساس می‌کنیم تاکنون این کار انجام نشده و تا زمانی که این اتفاق رقم نخورد، موفقیتی در این خصوص نخواهیم داشت.

به گفته وی؛ نباید دستگاه‌های اجرایی وظایف سازمانی خود را به جای اقدامات مورد نظر در راستای اجرای این طرح گزارش کنند و بر اساس تفاهم نامه‌های کشوری باید با هم همکاری داشته باشند.

به گزارش ایسنا، طالبی با اشاره به این که برنامه ریزی برای اجرای این طرح در محلات هدف باید با حضور هیئت امنای مساجد، فرماندهان پایگاه های بسیج و ائمه جماعات انجام شود، گفت: دستگاه های اجرایی برای هر محله باید حداقل یک طرح سالانه داشته باشند.

معاون سیاسی استاندار بیان کرد: چهار دستگاهی که تفاهم نامه در راستای اجرای این طرح منعقد کرده‌اند باید اولین جلسه خود را در یک هفته آینده برای بررسی طرح‌های مورد نظر برگزار کنند.

طالبی ادامه داد: باید جلسات کار گروهی با محوریت دستگاه های متولی هر محله برگزار شود که در این راستا جلسه آینده کار گروه استانی در مسجد محله موسی بن جعفر برگزار خواهد شد تا روند اجرای طرح توانمند سازی در این محله با حضور معتمدین بررسی شود.

وی یادآور شد: دستگاه‌های مورد نظر باید با ارائه طرح های خود در این خصوص، چشم انداز کار را در هر محله مشخص کنند و فرمانداران هم با برگزاری منظم جلسات و رفع مشکلات موجود، مصوبات را گزارش کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *