آخرین خبرها
در مراسم افتتاحیه نمایشگاه حرکت مبارک 2020 محله تشریح شد؛

طرح هایی که ستاد توانمندسازی محلات کمتر برخوردار دنبال می کند

نمایشگاه دستاوردهای طرح توانمندسازی ۲۰۲۰ محله در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب هشتم اسفند ماه گشایش و ضمن سخنرانی معاون اول رئیس جمهور گشایش یافت.
اشتراک گذاری
09 اسفند 1401
نویسنده : فاطمه خانزاده
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 6117

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ نمایشگاه دستاوردهای طرح توانمندسازی ۲۰۲۰ محله در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب هشتم اسفند ماه گشایش و ضمن سخنرانی معاون اول رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی، مسئولان مربوطه در نهادهای عمومی و انقلابی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، کمیته امداد، بهزیستی، جمعیت هلال احمر و سایر دستگاه ها ، اقدامات خود را در حوزه بازآفرینی شهری تشریح کردند.

معاون اول رئیس جمهور پیش از این مراسم با همراهی وزرای جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش و سایر مسئولان مربوطه از نمایشگاه دستاوردهای طرح توانمند سازی ۲۰۲۰ محله شامل غرفه‌های سلامت، بهداشت درمان، عمران و مسکن، سامانه‌های تخصصی اشتغال و کارآفرینی، خدمات آموزشی، دبیرخانه طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ محله، خدمات ورزشی، اجتماعی و فرهنگی بازدید کرد.

در ادامه این بازدید مخبر با گزارش مسئولان مربوطه در نهادهای عمومی و انقلابی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، کمیته امداد، بهزیستی، جمعیت هلال احمر و سایر دستگاه‌ها در جریان اقدامات انجام شده در این طرح قرار گرفت.

طرح پویش جهاد علمی با همکاری دبیرستان البرز، آموزش کسب و کار با همکاری دانشگاه شریف، سامانه‌های تخصصی اشتغال و توانمندسازی نیازمندان شغل در محلات کم برخوردار، سامانه های بازآفرینی شهری و سنددار کردن متقاضیان، ارائه خدمات آموزشی حضوری و آنلاین به کودکان و نوجوانان بویژه بازماندگان از تحصیل، بهسازی و نوسازی مدارس، خدمات رایگان درمانی در دوران بارداری به مادران و اساسنامه تعاونی‌های مسکن محلات کم‌برخوردار از جمله این طرح‌ها بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *