آخرین خبرها

عرضه دستاوردهای صندوق کارآفرینی امید در نمایشگاه حرکت مبارک ۲۰۲۰ محله

آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای طرح توانمندسازی ۲۰۲۰ محله کم برخوردار کشور با حضور معاون اول رئیس جهور و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و مسئولین در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار شد.
اشتراک گذاری
13 اسفند 1401
نویسنده : محمد راستگردانی
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 6135
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ این نمایشگاه با ارائه دستاوردهای دستگاه های شریک در حوزه اشتغال زایی، توانمندسازی و محرومیت زدایی از جمله صندوق کارآفرینی امید برگزار شده است.

محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در این مراسم نیازهای درمانی، خدمات آموزشی و مسکن را سه نیاز اساسی مردم برشمرد و گفت: عدم تامین نیازهای درمانی، آموزشی و مسکن به محرومیت زایی در کشور منجر می شود.

دکتر علی آقامحمدی رییس ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار نیز ایجاد سامانه شریف و برگزاری دوره های پنج ماهه آموزش کسب و کار را از اقدامات این ستاد برشمرد و گفت: با ایجاد سامانه ای در وزارت کار و شناسایی ۲۰۰ هزار فرصت شغلی با کمک وزارت صمت این آمادگی وجود دارد تا افراد فاقد شغل در محلات کم برخوردار و ثبت نام در سامانه نیازهای شغلی خود را فراهم کنند.

همچنین معاون اول رئیس جمهور پیش از این مراسم با همراهی وزرای جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و سایر مسئولان مربوطه از نمایشگاه دستاوردهای طرح توانمند سازی ۲۰۲۰ محله شامل غرفه های سلامت، بهداشت درمان، عمران و مسکن، سامانه های تخصصی اشتغال و کارآفرینی، خدمات آموزشی، دبیرخانه طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ محله، خدمات ورزشی، اجتماعی و فرهنگی بازدید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *