آخرین خبرها
با محوریت خانه‌های احسان؛

فینال جام شهدای ۱۵ خرداد اصفهان برگزار شد

آیین اختتامیه جام شهدای ۱۵ خرداد با محوریت خانه های احسان با حضور دکتر رضوان اصغری معاون اجتماعی ستاد ، و مسئولین خانه های احسان برگزار گردید.
اشتراک گذاری
24 خرداد 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 3128

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ آیین اختتامیه جام شهدای ۱۵ خرداد با محوریت خانه های احسان با حضور دکتر رضوان اصغری معاون اجتماعی ستاد ، و مسئولین خانه های احسان برگزار گردید.

مسابقات فوتبال خیابانی (یادواره شهدای پانزده خرداد) توسط بنیاد پانزده خرداد ستاد اجرایی فرمان امام ره  ،شرکت نفت پارس  ، قرار گاه تحول و توانمندسازی محلات ستاد اجرایی فرمان امام ره و معاونت اجتماعی و امور استانهای ستاد در سراسر کشور انجام شد.
رضوان اصغری معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اصفهان در اختتامیه این مراسم گفت:هدف از برگزاری چنین مسابقاتی توسط ستاد اجرایی افزایش روحیه کار تیمی در بین افراد  و استعدادیابی بوده است .وی با بیان این مطلب که یکی از ارکان  و پیشرانهای  پیشرفت یک کشور جوانان و نوجوانان می باشند عنوان کرد مسوولین خانه  های احسان و شهرداران محلات از جوانان محله انتخاب شدند تا بتوانند استعداد های نهفته بین نوجوانان و جوانان در دل همین محلات کم برخوردار را کشف کنند و باعث پیشرفت و تحول محله در همه زمینه ها شوند.

این مسابقات در سطح خانه های احسان به همت بنیاد پانزده خرداد، شرکت نفت پارس و قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات بطور همزمان در سراسر کشوربرگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *