آخرین خبرها
دکتر آقامحمدی مطرح کرد؛

مشکلات محلات کمتر برخوردار در برنامه ۱۰ ساله و با اجتماع محوری مرتفع می شود

قائم مقام وزیر کشور اظهار کرد: تلاش داریم با اجتماع محوری و خواست و اراده ی مردم مسائل و مشکلات محلات کمتر برخوردار مرتفع شود و در یک برنامه ریزی ۱۰ ساله وضعیت آنها بهبود می یابد ، تا به برخورداری سطح متوسط جامعه برسند.
اشتراک گذاری
07 اسفند 1401
نویسنده : محمد راستگردانی
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 6057
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ دکتر علی آقا محمدی در بازدید از محله انجیراب گرگان به عنوان یکی از محلات کمتر برخوردار استان با همراهی دکتر زنگانه استاندار گلستان و دیگر مسئولین استانی تصریح کرد: در کل کشور ۲۰۲۰محله کمتر برخوردار با ۱۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت داریم.
وی افزود: در این برنامه ۷ اقدام اساسی باید صورت پذیرد و موضوعات مسکن، سلامت و بهداشت، اشتغال ، آموزش و تحصیل ، تغذیه و پوشاک، ورزش و تفریحات و همچنین فرهنگ و مذهب مورد توجه است.
قائم مقام وزیر کشور یادآور شد: البته موضوعات یاد شده بر اساس قانون اساسی جزو حقوق مردم است و همه در شکل گیری آن نقش داریم.
وی ادامه داد: در گلستان ۴۰ محله ذیل ۲۰۲۰ محله کشور قرار دارند که بعضی از آنها محلاتی با مشکلات عدیده هستند و باید با سرعت بیشتری مشکلات آنان مرتفع شود.
دکتر آقا محمدی خاطر نشان کرد:خوشبختانه از زوایای مختلف توجه به موضوعات محله انجیراب مورد توجه مسئولین استان گلستان قرار دارد.
وی همچنین در حاشیه آغاز به کار مرکز جامع خدمات سلامت محله انجیراب گفت: از مجموع این پروژه‌ها بیش از ۱۰۰ پروژه در ۲۱ محله گرگان است که با مشارکت تمامی دستگاه‌ها در حال اجرا است .
وی ادامه داد : محله انجیراب گرگان ۷ هزار نفر جمعیت  دارد که با بهره‌برداری از این پروژه ۱۴ هزار نفر تحت پوشش بهداشتی قرار خواهند گرفت.
دکتر آقا محمدی گفت: در این محله در حال حاضر ۱۶۰ مادر باردار تحت پوشش خدمات بهداشتی مراکز جامع سلامت محلات دیگر هستند.
لازم به ذکر است با حضور دکتر آقا محمدی و دکتر زنگانه کاشت نهال به مناسبت چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در محله کمتر برخوردار انجیراب گرگان صورت گرفت.
گفتنی دکتر آقا محمدی قائم مقام وزیر کشور صبح امروز با استقبال دکتر زنگانه وارد گلستان شد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *