آخرین خبرها
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر:

نمایش اقدامات هلال‌احمر در ۲۰۲۰ محله کمتر برخوردار در نمایشگاه «حرکت مبارک»

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از نمایش اقدامات هلال‌احمر در ۲۰۲۰ محله کمتر برخوردار در نمایشگاه حرکت مبارک شهر آفتاب خبر داد و گفت: معاون اول رئیس جمهوری به همراه وزیر جهاد و کشاورزی امروز از این نمایشگاه بازدید کردند.
اشتراک گذاری
10 اسفند 1401
نویسنده : فاطمه خانزاده
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 6125
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ وحید سلیمی گفت: امروز همزمان با اعیاد شعبانیه نمایشگاه حرکت مبارک با عنوان فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف در ۲۰۲۰ محله کمتر برخوردار در نمایشگاه شهر آفتاب با حضور مخبر، معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر افزود: در طرح ۲۰۲۰ محله کمتر برخوردار کشور ستاد اجرایی فرمان امام، کمیته امداد، هلال احمر و بهزیستی به عنوان ارکان اصلی فعالیت به محلاتی که باید در حوزه‌های بهداشتی، درمان و اجتماعی توجه بیشتری به آن‌ها بشود، رسیدگی می‌کنند.

سلیمی‌با بیان اینکه در جمعیت هلال احمر ۲۴۷ محله را به عنوان محور فعالیت‌ها انتخاب کردیم اضافه کرد: در سایر محلات هم هلال‌احمر به عنوان پشتیبان دستگاه‌ها با استقرار میز خدمت مشغول خدمات رسانی است.

به گفته این مقام مسئول؛ توسعه آموزش‌های همگانی جمعیت هلال احمر، آمادگی در برابر مخاطرات به عنوان محور‌های آموزشی جمعیت هلال احمر، ارائه خدمات بهداشتی درمانی و کمک به بیماران نیازمند صعب العلاج به عنوان دومین فعالیت جمعیت هلال احمر و همچنین توسعه شبکه طرح پیشگامان پیشرفت از طرف سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به عنوان اصلی‌ترین فعالیت هلال احمر در این محلات تعریف شده است.

گفتنی است، هلال‌احمر امروز اهم فعالیت‌هایی که در دو سال گذشته در طرح ۲۰۲۰ محله کمتر برخوردار با هدف توانمند سازی مردم این محلات داشته را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *