آخرین خبرها
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی:

۲۷ مددجوی کمیته‌امداد خراسان‌شمالی در جشنواره ملی “باران وحی” درخشیدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: امسال ۷۰۰ مددجوی زیر پوشش این نهاد در جشنواره "باران وحی" شرکت کردند که در نهایت ۲۷ نفر برگزیده کشوری شدند.
اشتراک گذاری
15 آبان 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 5154
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ مجیدالهی راد در حاشیه آیین پایانی جشنواره فرهنگی و هنری مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی با رویکرد باران وحی ۲ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: امسال در مجموع ۷۰۰ نفر از فرزندان مددجوی استان در این جشنواره شرکت کردند که ۷۷ نفر به مرحله استانی راه یافته و ۲۷ نفر برگزیده کشور شدند.

وی تصریح کرد: این جشنواره در سه رده سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال به تفکیک جنسیتی برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی ادامه داد: این افراد در رشته‌های حفظ عمومی، صحیح خوانی و نقاشی موفق به کسب رتبه اول در کشور شدند.

وی بیان کرد: این جشنواره با هدف شناسایی، توانمندسازی و بهسازی قرآنی و هنری مددجویان تحت حمایت و ارتقای دانش قرآنی جامعه هدف برگزار شد.

الهی راد گفت: در جشنواره باران وحی سال گذشته نیز ۳۵۴ نفر شرکت کرده بودند که در نهایت ۲۱ نفر شایسته تقدیر و ۴۳ نفر برگزیده استانی شده بودند و از این تعداد ۱۷ نفر به مرحله استانی و پنج نفر نیز به مرحله کشوری راه یافتند.

وی با اشاره به جنبه‌های تربیت دینی و تأثیر مفاهیم ژرف قرآنی بر تربیت دانش آموزان به برگزاری دوره‌های آموزش قرآن کریم، برگزاری محافل انس با قرآن و برگزاری مسابقات قرآنی با هدف توسعه فرهنگ و نشر قرآن در جامعه تأکید کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی عنوان کرد: با توجه به مسائل و مشکلات امروز جامعه، لزوم توجه به قرآن و تدبیر در آیات و روایات با توجه به تشابه اتفاقات اخیر با حوادث گذشته احساس می‌شود.

آیین پایانی جشنواره فرهنگی و هنری مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی با رویکرد باران وحی ۲ امروز پنجشنبه با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در بجنورد برگزار و در پایان از برگزیدگان استانی و کشوری این جشنواره تقدیر شد.

خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون و ۱۱ نفری حدود ۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) دارد.

این استان ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در روستاها سکونت دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *