آخرین خبرها
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خبر داد:

۳۶ محله کم برخوردار خراسان شمالی توانمند سازی می‌شوند

خراسان شمالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی از توانمندسازی ۳۶ محله کم برخوردار استان خبر داد.
اشتراک گذاری
07 آذر 1401
نویسنده : امیرعلی راد
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 5259

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ حسن ناهیدی در جلسه توانمند سازی اجتماع محور محلات کم برخوردار استان با اشاره به اینکه با شناسایی ۳۶ محله کم برخوردار استان و با مشارکت مردم این محلات و همراهی تمام دستگاه‌های اجرایی در راستای توانمندسازی آنها قدم بر می‌داریم، اظهار کرد: با شناسایی نقاط محروم، بازشناسی نیازها ضروریست تا دستگاه‌های متولی متناسب با وظایف خود در جهت محرومیت زدایی، عمران و آبادانی این مناطق تلاش کنند.

وی با تأکید بر اینکه هیچ محرومیتی توسط یک دستگاه اجرایی قابل رفع نیست، بیان کرد: با انجام اقدامات منسجم، جزیره‌ای عمل نکردن دستگاه های اجرایی و ارائه آموزش ها به تناسب نیازهای افراد این محلات می توان تجربیات این پایلوت را به سایر استان‌های کشور انتقال داد.

در ادامه این جلسه نماینده سازمان امور اجتماعی کشور دلیل انتخاب محله صادقیه بجنورد بعنوان پایلوت کشوری در اجرای طرح اجتماع محور را پیگیری های استاندار خراسان شمالی عنوان کرد و گفت: تحول اجتماعی مبتنی بر تغییر فردی و خانوادگی در بین اهالی این محلات رسالت اصلی این سازمان است.

دکتر منوچهر صادقی افزود: حل نابسامانی های محلات کم برخوردار با هدف توانمند سازی آن‌ها در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *