آخرین خبرها
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره):

۴۰هزار مسکن روستایی تحویل مددجویان می شود

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با تاکید بر اینکه دولت در تامین مسکن نیازمندان کمک زیادی به کمیته امداد کرده گفت: ۴۰ هزار مسکن تا پایان سال آینده در تمامی روستاها تحویل مددجویان می شود.
اشتراک گذاری
08 بهمن 1401
نویسنده : فاطمه خانزاده
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 5837
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع ریزخبر؛ سید مرتضی بختیاری در همایش جشن خودکفایی ۲ هزار مددجوی کمیته امداد استان کرمان با عنوان «توانمندسازی، تکریم خیران و نخبگان مُلک سلیمانی» در محل مصلای بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان اظهارداشت: تامین مسکن برای این روستاییان براساس تفاهم نامه با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) انجام و جشن خانه دارشدن همه مددجویان روستایی این نهاد نیز برگزار می شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی در سال جاری ۲۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه را به منظور ایجاد ۵۰۰ هزار شغل در اختیار کمیته امداد قرار داد گفت: در قالب این طرح برای نخستین بار ۵۰ درصد از این اعتبار می تواند در اختیار افراد غیرمددجو و دهک های یک تا پنج قرار داده شود.

بختیاری تصریح کرد: مجلس مجوز ایجاد صندوقی در کمیته امداد برای این افراد را صادر کرد که در هیات امنای کمیته امداد تصویب و به دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی ارسال و تایید شده است.

وی ادامه داد: دولت با استفاده از اصل ۱۳۸ قانون اساسی این مصوبه را تایید کرد و هیات مدیره صندوق به بانک مرکزی معرفی شد.

رییس کمیته امداد با بیان اینکه یکی از ماموریت های این نهاد توانمندسازی مددجویان است به برگزاری جشن توانمندسازی و خودکفایی ۲ هزار مددجوی این نهاد اشاره و بیان کرد: توانمندسازی مددجویان این نهاد با دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی در صدر ماموریت های کمیته امداد قرار گرفته لذا سال آینده به این دلیل سال متفاوتی خواهد بود.

وی در ادامه به توزیع ۴۲ هزار سری جهیزیه در کشور طی امروز اشاره کرد و اظهار داشت: ۱۷ هزار سری جهیزیه نیز در سالروز میلاد پیامبر مهربانی حضرت محمد (ص) بین زوج های نیازمند توزیع شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *