آخرین خبرها
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز:

۴۲۰ مرکز نیکوکاری آماده دریافت کمک های مردمی البرز هستند

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز گفت: ۴۲۰ مرکز نیکوکاری استان آماده دریافت کمک های مردمی به نیازمندان در راستای طرح های کمک مومنانه روزهای پایانی سال و ماه مبارک رمضان هستند.
اشتراک گذاری
23 اسفند 1401
نویسنده : فاطمه خانزاده
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 6241
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ امید نجفی فرد با بیان اینکه پنج طرح برای جمع آوری این نوع کمک ها در استان البرز پیش بینی شده است ، افزود: در طرح نخست کمک های مردمی در مساجد و ادارات برای نیازمندان جمع آوری کمک های می شود.

وی ادامه داد: در طرح دوم مردم از طریق کد دستوری #۰۲۶*۸۸۷۷* و با تلفن همراه می توانند به صورت الکترونیکی به نیازمندان کمک کنند.

نجفی فرد یاد آور شد: در اجرای طرح اکرام ایتام که در بخش سوم دریافت کمک های مردمی جای می گیرد حامیان جدیدی برای ۶ هزار و ۲۰۰ تن از کودکان بی سرپرست و بدسرپرست با هدف حمایت های مالی و معنوی پیش بینی شده است .

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز گفت: طرح چهارم جمع آوری کمک های مومنانه از طریق سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ است که درآن پس از گرفتن پیش شماره البرز ۰۲۶ گزینه های کمک های مردمی اعلام خواهد شد .

وی یاد آورشد: در نیمه ماه رمضان نیز با توجه به ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) برنامه های افطاری با هماهنگی مساجد و حسینیه ها در محلات کم برخوردار برای ایتام و نیازمندان خواهیم داشت.

نجفی فرد گفت: در طرح پنجم با ایجاد پایگاه های جمع اوری کمک های مردمی درسطح شهر کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده و همچنین در کد دستوری #۰۲۶*۸۸۷۷* گزینه ای برای این مهم نیز پیش بینی شده است .

کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز ۵۳ هزار نفر زیر پوشش حمایتی خود دارد .

انتهای پیام/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *