آخرین خبرها
با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تهران؛

میزخدمت روستایی مسئولان قرچک برگزار شد

میز خدمت مسئولان شهرستان قرچک با حضور سید حبیب موسوی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تهران برگزار شد.
اشتراک گذاری
22 مرداد 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 3964
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ فرماندار، بخشدار، روسای ادارات خدمات رسان و دهیاران روستاهای بخش مرکزی قرچک با حضور سید حبیب موسوی مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری تهران روز جمعه با استقرار در مصلای نماز جمعه به مشکلات روستائیان رسیدگی کردند.

بخشدار مرکزی قرچک در حاشیه برپایی میز خدمت گفت: امروز تمامی مسئولان وظیفه خود می‌دانند تا در راستای عمل به سیاست‌های دولت سیزدهم، تمامی مطالبات مردم را پیگیری کرده و در صدد رفع مشکلات آنان برآیند و در این بین، روستائیان که همواره مورد توجه دولت مردمی قرار دارند، از اولویت برخوردارند.

مجید قیصرپناه افزود: با وجود آن که امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی تمامی زیرساخت‌های مورد نیاز در تمامی مناطق روستایی ایجاد شده ولی  مسئولان موظفند تا مطالبات برجای مانده را پیگیری کرده و اجرایی کنند ولی در کنار آن لازم است تا با هدف تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در عمل به جهاد تبیین،خدمات ارائه شده نیز به مردم اطلاع رسانی شود.

وی تصریح کرد: تمامی مناطق روستایی قرچک از زیرساخت‌های آب، برق، گاز، تلفن و امکانات فرهنگی و بهداشتی برخوردارند و لازم است تا برای ارتقاء سطح زندگی مردم، فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی همچنان اجرایی شده و با کمک به فعالیت‌های اقتصادی، زمینه تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار در مناطق روستایی فراهم شود.

قرچک شهرستانی تک بخشی است که از مجموع ۱۱ روستای آن، ۸ روستا دارای دهیاری است و ۳۰ درصد از جمعیت ۲۷۰ هزار نفری آن در مناطق روستایی ساکن هستند.
قرچک در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *