آخرین خبرها
رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر:

آب‌رسانی هلال احمر به ۸۵ روستا/ نرم افزار «هلال من» راه‌اندازی می‌شود

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، گفت: ۸۵ روستای کشور در طرح نذر آب هلال احمر از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند.
اشتراک گذاری
14 آذر 1401
نویسنده : فاطمه خانزاده
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 5302
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ وحید سلیمی روز یکشنبه در نشست خبری به مناسبت روز جهانی داوطلبان (۱۴ آذر)، افزود: برای اجرای این طرح های آبرسانی روستایی در مجموع ۱۸۶ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

وی در مورد توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات نیز، گفت: در این طرح ملی که علاوه بر هلال احمر ارگان های دیگری از قبیل کمیته امداد، بهزیستی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فعال هستند، نسبت به توانمندکردن ساکنان اقدام و فعالیت های چشمگیری از جمله تاسیس خانه های هلال احمر و توزیع عادلانه خدمات رفاهی انجام شد.

وی اظهارداشت: شعار امسال روز جهانی داوطلب «همبستگی با کار داوطلبانه» است که هرسال در برنامه سازمان ملل متحد قرار دارد.

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر افزود: در ۱۲ استان کشور نیز مجمع خیرین با همکاری هلال احمر شکل گرفت و نتایج خوبی درپی داشت.

وی از کمک ۲۴۷ میلیارد تومانی برای درمان بیماران نیازمند و صعب العلاج از آذر سال گذشته تاکنون خبر داد و گفت: ۸۹ هزار نفر از این کمک‌های مالی بهره‌مند شده‌اند.

سلیمی درباره فعالیت بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر نیز اظهار کرد: امسال ۲۱ هزار قلم تخت، ویلچر و دستگاه اکسیژن ساز به بیماران سراسر کشور ارائه یا به صورت امانت اعطا شد.
رئیس سازمان داوطلبان درباره ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به بیماران نیز، اعلام کرد: یک هزار و ۳۰۰ نفر تا امروز از این تسهیلات برای امور درمانی بهره‌مند شده‌اند.

وی از برنامه ریزی برای راه اندازی اپلیکیشن «هلال من» خبر داد و گفت: از این طریق داوطلبان می‌توانند بر اساس امتیازات کسب شده از تخفیف رفاهی بابت خدمات داوطلبانه‌ خود، بهره مند شوند.

سلیمی یادآور شد: ۹۲۰ هزار داوطلب شناسنامه دار در سراسر کشور با جمعیت هلال احمر همکاری دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *