آخرین خبرها
معاون وزیر راه‌وشهرسازی عنوان کرد؛

آسفالت معابر خاکی کشور تا ۱۴۰۴/ باقی‌ماندن محرومیت در برخی محلات گرگان

گلستان معاون وزیر راه‌وشهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از آسفالت همه معابر خاکی حریم‌های شهری کشور تا سه سال آینده خبر داد و گفت: اگر شهرداری گرگان پای کار باشد این شهر تا یک‌سال آینده محلات خاکی نخواهد داشت.
اشتراک گذاری
26 آذر 1401
نویسنده : فاطمه خانزاده
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 5415
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ محمد آئینی در آیین افتتاح پروژه‌های آسفالت معابر شهرهای استان که به شکل متمرکز در محله انجیراب گرگان برگزار شد، اظهار کرد: در عمران و آبادانی برخی محلات شهر گرگان کوتاهی شده و محرومیت باقی مانده است و باید تلاش کنیم تا فاصله‌ها کم شود.

معاون وزیر راه‌وشهرسازی با اشاره به اینکه بودجه‌های اختصاص یافته به پروژه‌های بهسازی و آسفالت معابر شهری استان گلستان هزینه شده است، ادامه داد: در سال گذشته از محل طرح بهسازی معابر کشور بیش از هزار و ۳۵۰ کیلومتر آسفالت معابر خاکی عملیاتی شد.

وی با تاکید بر اینکه تا سه سال آینده همه معابر خاکی محلات کشور آسفالت می‌شود، افزود: عملیات اجرای ۲۵۵ پروژه در سال اول دولت سیزدهم به اتمام رسیده و تلاش می کنیم تا ۳۱۵ پروژه سال‌جاری هم با تلاش جمعی به سرانجام برسانیم.

۲۰۳ میلیارد ریال برای آسفالت محلات ۱۵ شهر گلستان

مدیرکل راه‌وشهرسازی گلستان با تاکید بر اینکه پروژه آسفالت محلات شهری گرگان از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران اجرا شده است، تصریح کرد: برای پروژه آسفالت در ۱۵ شهر استان ۲هزار و ۱۳۲ تن قیر با اعتبار ۲۰۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

مهدی ملک همیاری و همکاری مدیران اجرایی، شهری و دستگاه‌های خدمات‌رسان گلستان را عامل توسعه استان برشمرد و گفت: تاکنون ۲۷۰ هزار مترمربع آسفالت توسط ۱۵ شهرداری استان اجرا شد.

وی محرومیت‌زدایی را مهمترین هدف مجموعه راه‌وشهرسازی عنوان کرد و افزود: عملیات احداث سرای‌محله انجیراب پس از مدت‌ها فعال شده و برای احداث ان ۴۰ میلیارد ریال اعتبار درنظر گرفته شده تا پس از تکمیل در هفته دولت سال ۱۴۰۲ افتتاح شود.

 معاون وزیر راه‌وشهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در ادامه سفر به استان گلستان از محلات بافت فرسوده شهر رامیان و پروژه‌های سکونتگاه‌های غیررسمی شهر گنبدکاووس در مناطق آتش‌نشانی بدلجه، دیواره‌سازی حاشیه گرگانرود، جاده سلامت و پارک افغان‌آباد بازدید می‌کند.

افتتاح پروژه‌های آسفالت بازآفرینی در گنبدکاووس از دیگر برنامه‌های معاون وزیر راه‌وشهرسازی به استان گلستان است.

محمد آیینی در جلسات ستاد بازآفرینی گلستان، شرکت عمران و مسکن‌سازان و همکاران اداره بازآفرینی و هیئت عامل استان گلستان نیز شرکت می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *