آخرین خبرها
با حضور رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم؛

آغاز توزیع یک‌میلیون و ۲۵۰ هزار بسته پروتئینی در محلات کم‌برخوردار کشور

توزیع یک‌میلیون و ۲۵۰ هزار بسته پروتئینی درمحلات کم‌برخوردار کشور تحت عنوان رزمایش همدلی و احسان روز چهارشنبه با حضور رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آغاز شد.
اشتراک گذاری
20 آذر 1401
نویسنده : محمد راستگردانی
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 5341
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام راحل در قم نیز در این مراسم گفت:‌ توزیع یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن بسته پروتئینی در محلات کم برخوردار کشور در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم استمرار مساوات و همدلی فعالیت‌های اجتماعی صورت گرفته و فرمایشات ایشان سرلوحه اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام راحل در قم قرار دارد.

حجت‌الاسلام دکتر امیر امیرگان با اشاره به فعالیت افزون بر ۲۰۰ گروه و فعال جهادی در طرح رزمایش سفره احسان تصریح کرد: این شکل از فعالیت، نمونه مشخصی از حکمرانی مردمی و مردمی سازی دولت است که در ر استای سیاست‌های کلان نظام است.

وی با تاکید بر اهمیت شبکه‌ای شدن گروه‌های جهادی درقم گفت: شبکه‌ای شدن گروه‌های جهادی در این استان سبب شده تا اشتغال اجتماع‌محور و توانمندسازی محلات شهر در قالب طرح‌های متنوع توانمندسازی با قدرت بالا انجام گیرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام راحل در استان قم نیز در ادامه بابیان اینکه فرهنگ مواسات و همدلی از مهم‌ترین نیازهای جامعه است و با اشاره به توزیع بیش از صد تن بسته پروتیینی در قالب این رزمایش در قم، یادآور شد: در شرایطی که برخی از اقشار جامعه با مشکلات معیشتی دست‌وپنجه نرم می‌کنند این قبیل اقدامات می‌تواند بار کوچکی از چالش‌های آن را کم نماید.

امیر عبدی همچنین با اشاره به حوادث اخیر کشور، گفت: پای‌کار آوردن تمام توان و ظرفیت دشمنان علیه نظام اسلامی نشان از عجز و ناتوانی آن‌هاست ولی ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های جبهه غربی ، عبری و عربی سر تعظیم درنخواهد آورد و از این حوادث نیز مانند سایر اتفاقات ۴ دهه گذشته سربلند بیرون می‌آید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *