آخرین خبرها
نماینده ولی‌فقیه در لرستان خبر داد؛

اجرای طرح توانمندسازی نیروهای پرورشی مدارس لرستان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان به اجرای طرح توانمندسازی نیروهای پرورشی و تربیتی و حضور روحانیون در کلاس‌های درس اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف پاسخگویی به شبهات نسل جوان از ایام فاطمیه شروع شده است.
اشتراک گذاری
03 دی 1401
نویسنده : فاطمه خانزاده
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 5491
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی در دیدار با خانواده شهید داوود عبدالهی، از شهدای مدافع امنیت لرستان، اظهار کرد: به استناد آیات قرآن کریم، کسی که از خدا و رسول او اطاعت کند، در ردیف انبیاء، صدیقین و شهدا و صالحین قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه پرچم دست صالحین، پرچم شهداست، گفت: کار همسران، دختران و خانواده شهید کمتر از خود او نیست چراکه راه آنان، راه زینبی بوده و منزلت، عزت و شرف انقلاب در سایه پایداری خانواده‌های شهداست، نتایج وقایع اخیر می‌توانست مثل نتایج دیگر کشورها، نتیجه‌ای بد باشد ولی به پایداری خون شهدا این نظام اسلامی برپاست.

شاهرخی با اشاره به اینکه خون شهدا سبب استحکام نظام اسلامی است، به اجرای طرح توانمندسازی نیروهای پرورشی و تربیتی و حضور روحانیون در کلاس‌های درس اشاره کرد و ادامه داد: این طرح با هدف پاسخگویی به شبهات نسل جوان از ایام فاطمیه شروع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *