آخرین خبرها
در گردهمایی مدیران و رؤسای بیمه سلامت استان اصفهان مطرح شد:

اجرای موفق چهار طرح بزرگ بیمه سلامت در راستای سیاست های دولت سیزدهم

اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان به عنوان بهره ور ترین سازمان در استان است که تا این لحظه با برخورداری تنها 220 نفر پرسنل وظایف و مسئولیت های خود را به بهترین نحو انجام داده است.
اشتراک گذاری
23 خرداد 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 3100

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ مدیران و رؤسای بیمه سلامت استان اصفهان در اداره بیمه سلامت شهرستان برخوار، گرد هم آمدند.

در این گردهمایی، دکتر صفاری، مدیر کل بیمه سلامت استان ضمن خیر مقدم به مسئولین و تشکر از ایشان جهت همراهی بیمه سلامت، سیاست های  مدیریت جدید را چنین تشریح کرد:

رویکرد های نوین مدیریتی به سمت و سوی اهمیت جامع به کارکنان سازمان، که مهم ترین و اصلی ترین سرمایه یک سازمان است، حرکت می­کند. اداره کل بیمه سلامت از این حیث دارای کارکنان متخصص، دانا و مردم دوست است که خدمت به مردم را ارزشی والا وسرمایه ای گرانبها می داند، مهم ترین اصل در رویکرد های نوین مدیریتی علاوه بر توجه ویژه به منابع انسانی در راستای خود انگیزشی، ایجاد فضای پر نشاط و پر امید برای آن ها ست، در کنار این اصل مهم، مبارزه با اتلاف ها و هدر رفت سازمانی و توجه ویژه به رویکرد های ناب سازی، مورد توجه نیز می باشد.

دکتر صفاری، ارزش والای اداره کل بیمه سلامت را احترام متقابل در همه سطوح سازمانی – احترام به کارکنان در وهله اول و متعاقب آن احترام به شهروندان و بیمه شدگان دانست و اذعان داشت: احترام به مفهوم رسیدگی کریمانه به امور و دقت و صحت در انجام کارها می باشد.

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان: رویکرد سازمان را، توجه ویژه به مناطق محروم و کم برخوردار در استان دانست و گفت : برگزاری این اجلاس در شهرستان محروم برخوار خود نشان این امر است، در این راستا اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان به عنوان بهره ور ترین سازمان در استان است که تا این لحظه با برخورداری تنها ۲۲۰ نفر پرسنل وظایف و مسئولیت های خود را به بهترین نحو انجام داده است.

ایشان ضمن تشکر از رؤسا و مدیران بیمه سلامت که چهار طرح مهم بیمه ای را طی ۶ ماه با فقط ۲۲۰ نفر پرسنل اجرا کردند اذعان داشت: به بار نشستن این چهار طرح بزرگ بدون داشتن یک رویکرد ناب جهادی امکان پذیر نبود.

دکتر صفاری ادامه داد: طرح نسخه نویسی الکترونیک که از ۱ دی ماه ۱۴۰۰ الزام قانونی داشت که به صورت کامل اجرا شد ، ۱۰۰درصد نسخ به صورت الکترونیکی تجویز ، پیچیده و رسیدگی می شود و هم اکنون ۲۰۷۷ مطب خصوصی در سطح استان، ۷۸۰۰۰ نسخه را در اردیبهشت به صورت الکترونیک تجویز کرده اند. و در کل مراکز ماهیانه حدود ۳۰۰هزار نسخه الکترونیک تجویز می شود.

مدیرکل بیمه سلامت در خصوص طرح حمایت از شهروندان مناطق کم برخوردار گفت: در طی ۶ ماه حدود ۲۰۰ هزار نفر به صورت رایگان بیمه شده. به طوریکه درحال حاضر ۶۵۳هزار شهروند در استان اصفهان در پوشش صندوق بیمه سلامت همگانی قراردارند. در طرح پزشک خانواده شهری که از دی ماه ۱۴۰۰ آغاز شد، استان اصفهان به عنوان یکی از بهترین استان ها در اجرا بوده است که ۳۶۶ پزشک خانواده جذب کرده است. ۶۸ درصد بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی به پزشک خانواده منتسب شده اند.

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان، پوشش ۹۰درصدی بیمه ای خدمات ناباروری را اتفاق جدیدی در کشور دانست و اذعان داشت: استان اصفهان به عنوان اولین استان از ۱خرداد ۱۴۰۱ اسناد این طرح را به صورت الکترونیکی بررسی و پرداخت می کند تا از بار مراجعه حضوری بیمه شدگان جلوگیری کند.

دکتر صفاری، خطاب به مدیران بیمه سلامت، گفت: همه این طرح ها در دولت سیزدهم شروع و اجرا شد که استان اصفهان در همه این چهار طرح جزو بهترین استان ها می باشد و همه این دستاورد ها بدون همکاری شما رؤسا و همت جهادی کارکنان بیمه سلامت امکان پذیر نمی شد.

لازم به ذکر است: در این گردهمایی ، ضمن گرامیداشت میلاد امام رضا(ع) ، با بررسی روند طرح های درحال اجرا در ادارات بیمه سلامت شهرستان، معضلات پیش رو در هر شهرستان توسط رؤسای بیمه سلامت آن شهرستان مطرح و بررسی گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *