آخرین خبرها
دبیر قرارگاه اجتماعی البرز:

اختصاص ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای محلات کم برخوردار البرز

۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای رفع نیاز‌ها و کمبود‌های محلات کم برخوردار استان البرز اختصاص یافته است.
اشتراک گذاری
19 دی 1401
نویسنده : محمد راستگردانی
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 5664

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ دبیر قرارگاه اجتماعی البرزگفت: برای نخستین بار در کشور و براساس هماهنگی‌های صورت گرفته و دستور استاندار در خصوص اینکه اعتبارات ویژه ادارات و نهاد‌های دولتی فقط در محلات کم برخوردار هزینه شود برای ۶۶ محله کم برخوردار استان ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

کاظمینی افزود: از مجموع محلات کم برخوردار ۵۷ محله نیاز‌ها، چالش‌ها و کمبود‌های خود را به استانداری اعلام کرده اند که مبنای هزینه کرد اعتبارات براساس اعلام مدیران محلات خواهد بود.

او با اشاره به این که مراکز خیریه متولی شناسایی و حمایت از دستفروش‌های خیابانی در استان شدند، گفت: براساس مصوبه امروز قرارگاه اجتماعی استان مراکز خیریه متولی حمایت از دستفروش‌های خیابانی شدند و استانداری و دیگر نهاد‌های دولتی هم موظف شده اند ازاین مراکز خیریه حمایت‌های مالی و معنوی کنند.
کاظمینی با اشاره به این که طرح سکنی ویژه کودکان کار در استان اجرایی شده است، افزود: در این طرح بهزیستی استان با هدف توانمند سازی خانواده‌های کودکان کار شناسایی و حمایت از خانواده‌های کودکان کار را بر عهده دارد و به زودی علاوه بر مرکز شهید فهمیده، دو مرکز هم ویژه کودکان کار در استان راه اندازی می‌شود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *