آخرین خبرها
از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور؛

اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای تحول اقتصادی روستاها در گلستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان گفت: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان گلستان و در راستای تحول اقتصادی روستاها مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات به روستائیان پرداخت می شود.
اشتراک گذاری
23 مرداد 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 3996
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ سیدمحمدرضا سیدالنگی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان اظهار کرد: استان گلستان به لحاظ نسبت جمعیت بیشتر روستایی به شهر یکی از استان های خاص بوده و ۴۷ درصد جمعیت استان در روستاها ساکن هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به محرومیت این استان به ویژه روستاهای گلستان در سفر رئیس جمهور با پیگیری های انجام شده تلاش کردیم تا اعتبارات خوبی را در حوزه زیرساختی برای استان جذب کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه مبلغ ۱۲ هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان در بخش زیرساختی به ویژه آب، برق و گاز و همچنین کشاورزی، بهداشتی و خدمات جذب شده است.

وی گفت: با همکاری قراگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) قرار است مشکل کم آبی، بی آبی و آب شرب ۴۳۲ روستا با اعتبار ۶۱۴ میلیارد تومان رفع شود و با انجام این کار در این روستاها قطعی و یا نا سالمی اب اشامیدنی نخواهیم داشت.

سیدالنگی بیان کرد: در راستای احیا و حفظ بافت با ارزش روستاها مبلغ ۹۵ میلیارد تومان به بنیاد مسکن گلستان پرداخت شده است.

وی ابراز کرد: در راستای تحول اقتصادی روستاهای گلستان از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات بانکی به روستائیان پرداخت می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *