آخرین خبرها
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان:

ارائه آموزش های مهارتی در ۲۱ محله همدان از سوی فنی و حرفه ای

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان از توسعه آموزش‌های مهارتی متناسب با نیاز محله‌های کم‌برخوردار خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۰۹ نفر در محلات کم برخوردار استان این آموزش ها را فرا گرفتند.
اشتراک گذاری
16 اسفند 1401
نویسنده : فاطمه خانزاده
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 6186
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ «وهب مختاران» اظهار داشت: ارائه آموزش های مهارتی در ۲۱ محله هدف این استان در راستای توسعه نهضت مهارت آموزی و کاهش آسیب های اجتماعی در قالب ۴۲ دوره برگزار شد.

وی با بیان اینکه مهارت آموختگان به تفکیک جنسیت ۱۴۵ نفر مرد و ۵۶۴ نفر زن هستند افزود: اولویت و رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای آموزش مهارت های فنی در مناطق محروم است و با هدف تربیت نیروی کار ماهر و نیمه‌ماهر و گسترش چتر مهارتی به این افراد برگزار می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت: کارآموزان در ۳۶ حرفه آموزشی مانند فناوری اطلاعات، صنایع پوشاک، خودرو، چوب، صنایع دستی و الکتریکی موفق به گذراندن دوره های آموزشی شدند.

در بخش آموزش‌های فنی و حرفه ای دولتی استان همدان ۱۸ مرکز ثابت و چهار شعبه و از مجموع ۱۹۸ آموزشگاه خصوصی، ۱۲۹ آموزشگاه ویژه دختران، ۲۳ آموزشگاه پسران و ۴۶ آموزشگاه دومنظوره در سطح استان همدان مشغول فعالیت در برگزاری دوره های آموزشی مرتبط هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *