آخرین خبرها
در قالب پویش لبخند احسان صورت گرفت؛

ارائه خدمات دندانپزشکی به ۲۴۰ نیازمند محله ناسار و اسفنجان سمنان

پویش لبخند احسان با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر سمنان و استعلام لیست نیازمندان از مراکز نیکوکاری عابدینیه و کهنه دژ آغاز شد و در این طرح به 240 نیازمند خدمت رسانی شد.
اشتراک گذاری
22 اردیبهشت 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 2548

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی ریزخبر؛ عبدالعلی ملحی، مسئول خانه احسان محله ناسار و اسفنجان(کهنه دژ) سمنان گفت: پویش لبخند احسان با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر سمنان و استعلام لیست نیازمندان از مراکز نیکوکاری عابدینیه و کهنه دژ آغاز شد و در این طرح به ۲۴۰ نیازمند خدمت رسانی شد.

وی ادامه داد: با همکاری خوب اداره کل بیمه سلامت استان سمنان، لیست نیازمندان تحت پوشش به این اداره ارائه و برای کلیه عزیزانی که فاقد پوشش بیمه ای بودند بیمه سلامت صادر شد.

ملحی تصریح کرد: در ادامه روند این پویش، مرکز بهداشت شهرستان سمنان خدمات دندانپزشکی شامل رادیو گرافی، کشیدن، ترمیم و روکش را در چهار پایگاه سلامت شهر سمنان ارائه کرد.

گفتنی است؛ با تامین مواد اولیه مصرفی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان سمنان و همکاری بسیج جامعه پزشکی استان سمنان، اتوبوس دندانپزشکی شهدای مدافع حرم به مدت یک هفته در محله های خانه احسان مستقر و برای اولین بار در اردوهای جهادی عصب کشی نیز صورت گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *