آخرین خبرها
وزیر آموزش و پرورش:

از هر دو کلاس درس یک کلاس درس را خیرین می‌سازند

دکتر نوری با بیان اینکه در آموزش و پرورش از هر دو کلاس درس یک کلاس درس را خیرین می‌سازند، به ظرفیت فراهم شده در سامانه برپا برای جبران افت کیفیت تحصیل و حل مشکل دانش آموزانی که به هر علتی دسترسی به تحصیل ندارند اشاره کرد.
اشتراک گذاری
09 بهمن 1401
نویسنده : محمد راستگردانی
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 5849

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در مراسم رونمایی از سامانه برپا با بیان اینکه سامانه‌ای بر اساس دانش روز تهیه و تلاش شده از آخرین فناوری‌ها در حوزه فنی و مدل کسب و کاری در تهیه آن استفاده شود گفت: ما باید ظرفیت کار خیر را فراهم کنیم. آموزش و پرورش در دوران دفاع مقدس، از ظرفیت معلمان جهادی استفاده می‌کرد.

وی افزود: بعد هم جهاد سازندگی ایجاد شد. دوستانم تلاش کردند که امور تربیتی هم احیاء شود و برگردد. مشارکت مردم در امور اجتماعی و سیاسی و اقدامات جهادی از برکات جمهوری اسلامی است. باید این بعد را تقویت کرده و به مواردی چون امور تربیتی که حذف شده توجه کرده و آنها را برگردانیم.

وی با بیان اینکه در آموزش و پرورش از هر دو کلاس درس یک کلاس درس را خیرین می‌سازند، به ظرفیت فراهم شده در سامانه برپا برای جبران افت کیفیت تحصیل و حل مشکل دانش آموزانی که به هر علتی دسترسی به تحصیل ندارند اشاره کرد و گفت: باید این حرکات را قدر بدانیم. از معلمان جدید ما هم باید وارد شوند و در هر عرصه‌ای که می‌توانند مشارکت کنند. نهایت و غایت هر انسانی این است که هرآنچه را آموخته در جامعه نشر دهد. زکات علم شما، انتشار آن است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *