آخرین خبرها
در 31 استان کشور صورت می‌گیرد؛

استعدادیابی ورزشی محلات کم برخوردار در جام شهدای ۱۵ خرداد

اولین دوره مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد با همت بنیاد ۱۵خرداد، شرکت نفت پارس و و قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در محلات سراسر کشور برگزار می شود.
اشتراک گذاری
20 اردیبهشت 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 2488

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی ریزخبر؛ محمد حسین رحمانی خلیلی، مسئول قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با اعلام این خبر گفت: این مسابقات با حمایت بنیاد ۱۵ خرداد و شرکت نفت پارس در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال و ۱۵ تا ۱۸ سال در ۱۱۰ محله در سراسر کشور با مشارکت خانه های احسان برگزار خواهد شد.

وی افزود: تیم های فینالیست محلات در هر دو رده سنی در ۳۱ استان کشور در روز ۱۵ خرداد در روز اختتامیه مسابقات مشخص می شوند و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

رحمانی خلیلی تاکید کرد: به موجب تفاهم نامه منعقده فی مابین بنیاد ۱۵ خرداد و فدراسیون ورزشهای دانش آموزی در حوزه استعدادیابی نیز بازیکنان و استعدادهای برتر این مسابقات شناسایی و به تیم های پایه و مطرح کشور معرفی می شوند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه فوتبال به عنوان ورزشی با حداقل امکانات و با خاستگاه رشد در مناطق محروم و کم برخوردار در دنیا شناخته می شود که سرآمد آن برزیل و کشورهای آمریکای جنوبی است، ورزشی که برای این مسابقات در مناطق کم برخوردار انتخاب شده ، رشته ورزشی فوتبال است.

قرار است مراحل پایانی این رقابت ها با حضور برترین تیم های منتخب استان ها و با حضور چهره های مطرح فوتبال کشور به زودی در تهران برگزار شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *