آخرین خبرها
دبیرخانه ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛

اعزام هفتگی کاروان‌های زیارتی از تهران به قم

در راستای طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کمتر برخوردار و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان عزیز محلات کم برخوردار کاروان زیارتی قم و جمکران از تهران اعزام می‌شود.
اشتراک گذاری
13 مرداد 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 3803

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ دبیرخانه ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار با صدور اطلاعیه ای نوشت؛

در راستای طرح توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کمتر برخوردار و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان عزیز محلات کم برخوردار، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با جلب مشارکت‌های مردمی، کاروان زیارتی قم و جمکران را ظهر پنجشنبه هر هفته از مساجد نقاط مختلف شهر تهران اعزام می‌کند.
شهروندان برای حضور در این کاروان زیارتی می‌توانند تا روز سه‌شنبه هر هفته با مراجعه به این لینک https://karevan.farhangsara.ir/Registration.aspx، ثبت نام کنند.
سازمان فرهنگی هنری در نظر دارد به مرور ظرفیت کاروان زیارتی قم و جمکران را افزایش دهد و در آینده شهروندان از ۱۰۰ نقطه شهر تهران به این سفر زیارتی اعزام شوند.

گفتنی است؛ اعزام کاروان زیارتی از پنجشنبه ۱۶ تیر با هشت دستگاه اتوبوس در هشت مسجد تهران آغاز شد و مورد استقبال قابل توجه شهروندان قرار گرفت و با توجه به این استقبال، ظرفیت این کاروان افزایش یافت و در روز پنجشنبه ۲۳ تیرماه ۳۰ دستگاه اتوبوس از ۳۰ مسجد در مناطق مختلف شهر تهران اعزام شد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *