آخرین خبرها
فعالین اجتماعی محلات کم برخوردار؛

اعزام ۲۰۰ زائر حسینی اصفهان با کاروان رهسپاران عصر ظهور جوانان ۲۰۲۰ محله

بیش از ۲۰۰ نفر از فعالین اجتماعی محلات از کمیته امداد امام خمینی ، بهزیستی ، جمعیت هلال احمر و ستاد اجرایی فرمان امام استان اصفهان به سفر زیارتی اربعین حسینی اعزام شدند.
اشتراک گذاری
12 شهریور 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 4375

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ مهندس محمدنوید متقی ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت : زائران اربعین حسینی در قالب کاروان رهسپاران عصر ظهور متشکل از فعالین اجتماعی محلات کم برخوردار در طرح تحول و توانمندسازی ۲۰۲۰ محله و نیز اعضای فعال حوزه های جوانان و امداد و نجات استان به سفر زیارتی پیاده روی اربعین اعزام شدند.
وی افزود : در این طرح که به همت ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور در محلات کم برخوردار انجام شد ، بیش از ۲۰۰ نفر از فعالین اجتماعی محلات از کمیته امداد امام خمینی ، بهزیستی ، جمعیت هلال احمر و ستاد اجرایی فرمان امام استان در قالب ۵ دستگاه اتوبوس با بدرقه مقامات و مسئولین استانی و شهرستانی از محل گلستان شهدای اصفهان به سفر زیارتی اربعین حسینی اعزام شدند.
متقی مشرف شدن به کربلا را از توفیقات الهی دانست و با ابراز خرسندی از اینکه تعداد ۴۴ نفر از داوطلبان ، امدادگران و جوانان این جمعیت در این مراسم معنوی حضور دارند خاطر نشان کرد : ان شاالله در سالهای آتی شاهد اعزام تعداد بیشتری از این عزیزان به سرزمین عتبات عالیات باشیم .
وی گفت : زائرین اربعین پس از اعزام به مرز مهران و طی مسیر نجف تا کربلا پس از یک هفته به استان باز می گردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *