آخرین خبرها
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان مرکزی خبر داد؛

افتتاح سیزدهمین مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی استان مرکزی در محلات

سیزدهمین مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی( T.M.C ) استان مرکزی در مرکز آموزش عالی محلات افتتاح شد.
اشتراک گذاری
19 بهمن 1401
نویسنده : محمد راستگردانی
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 5936

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ حمیدرضا رستمی، مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان مرکزی، در آئین افتتاح این مرکز گفت: این فضا، در واقع دفتری برای پذیرش دانشجویان در حوزه مهارت‌های شغلی است.

وی ادامه داد: برای برگزاری کلاس‌های آموزشی، از ظرفیت دانشگاه و برای دوره‌های کارگاهی از ظرفیت فنی و حرفه‌ای استفاده می‌شود و کارشناس شغلی مستقر در این مرکز، کار مشاوره و هدایت شغلی را انجام می‌دهد.

وی افزود: در ۱۱ ماه اخیر در استان، ۳۲۰۰ دانشجو در مراکز این چنینی پذیرش شده و آموزش دیده اند و این سیزدهمین مرکز است. از برنامه‌های فنی و حرفه‌ای، اهدای مجوز به مراکز جوار و بین کارگاهی است. منظور از مراکز جوار، بنگاه‌های اقتصادی هستند که به آنها مجوز دسترسی به پورتال فنی و حرفه ای داده می‌شود تا ارتقای مهارت داشته باشند، البته این شرکت‌ها باید بیش از ۳۰ نفر پرسنل داشته باشند.

علی ساعدی سرپرست فرمانداری محلات نیز گفت: امیدواریم با احداث چنین مراکزی و استفاده از ظرفیت اساتید این دانشگاه، گام مثبتی جهت ارتقای مهارت دانشجویان جهت ورود به بازار کار برداشته شود.

محمود سینجعلی، مدیر مرکز فنی و حرفه‌ای محلات در این مراسم اظهار کرد: این مرکز به منظور آموزش مهارت به دانشجویان راه اندازی شده و مرکز آموزش عالی محلات با برخورداری از مجوز اعطا شده، می‌تواند نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی جهت ارتقای مهارتی دانشجویان اقدام کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *