آخرین خبرها
مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کردستان:

افزایش ۱۵۰ درصدی اعتبار روستایی در کردستان

مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کردستان از افزایش ۱۵۰ درصدی اعتبار روستایی نسبت به مدت مشابه سال قبل در استان خبر داد.
اشتراک گذاری
11 بهمن 1401
نویسنده : فاطمه خانزاده
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 5879
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ سیروان بهرامی با بیان این خبر، گفت: هم اکنون  هزار و ۶۷۹ روستا از خدمات امور روستایی استانداری کردستان بهرمند هستند و توسعه متوازن روستا‌ها در دستور کار این مدیریت است.

بهرامی با بیان مطلب افزود:  در ۹ ماهه  امسال، اعتبارات روستایی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵۰ درصد افزایش داشته است.

وی اظهار داشت: توانمندسازی روستا‌ها و کمک به ارتقای درآمد روستاییان از دیگر طرح‌های امور روستایی استانداری کردستان است.

مدیر کل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کردستان از توجه به تقویت تعاونی‌ها و حل مشکل دفع فاضلاب روستا‌های استان هم خبر داد.

وی با اشاره به اینکه ۳۴ میلیارد تومان طرح عمرانی در روستا‌ها به بهره برداری رسیده است، افزود: سایر دستگاه‌های اجرایی هم ۸۰۰ میلیارد تومان طرح عمرانی در روستا‌های استان اجرا کرده اند.

بهرامی با اشاره به اهمیت طرح‌های عمرانی روستاها، افزود: ۴۳۲ متر گارد ریل هم در مسیر روستای بیسارران و بوییر ایجاد شده است.

اعطای ۶ دستگاه نیسان کمپرسی برای دفع زباله روستا‌های استان و پیگیری نصب پنل خورشیدی در روستا‌ها از جمله دیگر فعالیت‌های دفتر امور روستایی استانداری کردستان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *