آخرین خبرها
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران:

افزایش ۴۵۰۰ تخت به سرانه بیمارستانی استان تهران تا سال ۱۴۰۲

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از افزایش ۴۵۰۰ تخت به سرانه بیمارستانی استان تهران تا سال ۱۴۰۲ خبر داد.
اشتراک گذاری
13 آذر 1401
نویسنده : امیرعلی راد
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 5298
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ علاءالدین ازوجی در تشریح روند احداث بیمارستانهای سطح استان تهران گفت: طی سفرهای رییس جمهور به شهرستان‌های استان تهران و همراهی استاندار تهران و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، احداث، تکمیل و توسعه ۲۶ بیمارستان با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد تومان به تصویب رسید.

وی افزود: سه پروژه بیمارستان های شهدای تجریش با ۹۰۰ تخت، مهدی کلینیک با ۱۰۰۰ تخت و الغدیر با ۱۶ تخت تا دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد. در حقیقت تا دهه فجر بیمارستان خیرساز حکیم یافت آباد نیز با ۲۵۰ تخت افتتاح می شود و تا پایان سال نزدیک به چهار هزار تخت بیمارستانی به مجموعه فضاهای درمانی استان تهران اضافه خواهد شد.

ازوجی ادامه داد: در حال حاضر ۱۱۶۹۵ تخت در بیمارستان‌های دولتی و ۲۷۵۰۰ تخت نیز در بیمارستان‌های بخش خصوصی و سایر نهادها در استان تهران وجود دارد و تاپایان سال ۱۴۰۲ نیز نزدیک به ۴۵۰۰ تخت دیگر به سرانه بیمارستان ها اضافه خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران درباره روند تکمیل بیمارستان شهریار نیز گفت: از سال گذشته توجه ویژه ای برای ساخت و تکمیل این بیمارستان صورت گرفت و در حال حاضر نیز ساخت آن ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و با توجه به فعالیت دو شیفته پیمانکار پروژه، پیش بینی می شود که تا دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *