آخرین خبرها
با حضور دکتر آقامحمدی؛

برگزاری اولین جلسه شورای هماهنگی طرح توانمندسازی محلات کم برخوردار بهارستان

اولین جلسه شورای هماهنگی طرح توانمند سازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار شهرستان بهارستان با حضور دکتر آقامحمدی برگزار شد.
اشتراک گذاری
12 اردیبهشت 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 2325

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی ریزخبر؛ اولین جلسه شورای هماهنگی طرح توانمند سازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار شهرستان بهارستان با حضور دکتر آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام وجانشین وزیر کشور در محرومیت زدایی محلات کم برخوردار کشور، عبداله نوحی فرماندار بهارستان، گوهری دبیر ستاد توانمندسازی، جمشیدی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، نوریان معاون عمران فرمانداری، سرهنگ رستمیان فرمانده سپاه شهرستان، قیدر بخشدار بوستان، شریفی بخشدار گلستان، شهرداران گلستان، نسیم شهر ،صالحیه و رؤسای ادارات در محل فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای جلسه عبداله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک هفته کارگر و عید سعید فطر به همه حاضرین گزارش اجمالی از وضعیت موجود شهرستان ارائه داد

نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت: شهرستان بهارستان نسبت به جمعیتی که در خود جای داده است از کمبود فضاهای آموزشی، خدماتی، فرهنگی، ورزشی، صنعتی و تفریحی رنج می‌برد، شهرستانی که با ۷۰۰ هزار نفر جمعیت فقط ۱۰۰ تختواب بیمارستانی دارد.

نوحی افزود: بهارستان به ۱۲۵ هزار دانش آموز از کمترین فضای آموزشی برخوردار است و در این چند سال هیچ اقدامی در این مورد صورت نگرفته و به همه مدیران استانی و کشوری موضوعات انتقال داده شده ، ایشان گفت: با وجود اینکه شهرستان بهارستان قطب تولید مبل، پوشاک، کیف در استان تهران می‌باشد اما نبود فضای تولیدی و صنعتی تهدیداتی را متوجه شهرستان کرده است.

وی اظهار داشت: صرفنظر از کمبودها شهرستان بهارستان پر است از استعدادهای ناب ورزشی، فرهنگی و علمی که کافیست مورد حمایت و پشتیبانی قرار بگیرند و بدرخشند.

فرماندار بهارستان در ادامه گفت: با توجه به فرمان مقام معظم رهبری مبنی‌بر محرومیت زدایی از تمامی مدیران و مسئولان استانی و کشوری مساعدت حداکثری را داریم و انتظار میرود نگاه ویژه ای به شهرستان بهارستان داشته باشند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *