آخرین خبرها
مدیرکل کمیته امداد زنجان خبر داد؛

ایجاد ۶۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند از طریق ایجاد اشتغال و دستیابی به درآمد باثبات و پایدار یکی از رویکردهای اصلی کمیته امداد در سالجاری است.
اشتراک گذاری
23 مرداد 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 4008
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ شورای مدیران کمیته امداد استان با حضور مرتضی فیروز آبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد برگزار شد.

در این جلسه مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با تبریک دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت علی‌ابن موسی الرضا(ع) اظهار داشت: توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند از طریق ایجاد اشتغال و دستیابی به درآمد باثبات و پایدار یکی از رویکردهای اصلی کمیته امداد در سال‌جاری است.

صالحی افزود: تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در حوزه اشتغال‌زایی برای مددجویان عزیز تحت حمایت و اقشار نیازمند اشتغال، فرصت‌های جدیدی در حوزه اشتغال در قالب اشتغال خرد و خانگی و اشتغال دانش بنیان با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین ایجاد کنیم.
وی با بیان اینکه در راستای تقویت همکاری ها و تعاملات، هماهنگی های لازم با مدیران امور شعب بانک های عامل در سطح استان انجام شده است، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و۸۵۰ پرونده با اعتبار ۱۰۷ میلیارد تومان برای پرداخت تسهیلات اشتغال به متقاضیان واجد شرایط به بانک های عامل ارسال شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین از زمینه سازی برای ایجاد زنجیره ارزش و بازار سازی برای محصولات تولیدی طرح های اشتغال در بستر فضای مجازی نیز خبر داد و گفت: برنامه ریزی شده است تفاهم نامه همکاری با هدف بازار یابی و فروش محصولات تولیدی مجریان طرحهای اشتغال با پلتفرم‌های بومی استانی در این بخش منعقد شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *