آخرین خبرها
دکتر آقامحمدی در شهرستان بهارستان:

برای محرومیت‌زدایی نیازمند اتحاد و همدلی مردم، دستگاه‌ها و مسئولان هستیم

دکتر آقامحمدی گفت: هدف دولت رفع فقر از چهره کشور مخصوصاً مناطق محروم می‌باشد که با تمام قدرت و توان برنامه‌ها اجرایی می‌شوند بنابراین همه پای کار باشند و در این زمینه اتحاد و همدلی داشته باشند.
اشتراک گذاری
12 اردیبهشت 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 2328

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی ریزخبر؛ دکتر علی آقامحمدی، رئیس ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار در اولین جلسه شورای هماهنگی طرح توانمند سازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار شهرستان بهارستان بیان داشت: با توجه به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر محرومیت زدایی در کشور مخصوصاً در محلات کم برخوردار یکی از برنامه‌های اساسی دولت در این راستا شناسایی خانواده های آسیب دیده می‌باشد.

دکتر آقامحمدی اظهار داشت: نهادهای حمایتی از قبیل کمیته امداد و بهزیستی تمامی اطلاعات و داده های خودشان را در اختیار اداره بیمه سلامت قرار دهند و اقدامات لازم در خصوص دفترچه بیمه خانواده های نیازمند با جدیت انجام شود و از ظرفیت های مساجد و مکانهای عمومی جهت شناسایی استفاده شود.

وی بیان داشت: اداره صنعت و معدن در رابطه با اشتغال این خانواده ها، آموزش و پرورش در جهت شناسایی دانش آموزانی که به هر نحوی ترک تحصیل کرده اند پای کار باشند ، برگزاری مسابقات ورزشی در محلات کم برخوردار و شناسایی استعدادها توسط کارشناسان ستاره ساز که با زمانبندی مناسب دعوت می‌شوند و همچنین دعوت از کارشناسان دانشگاه صنعتی شریف و شناسایی نخبه های علمی که بعد از شناسایی به صورت جدی مورد حمایت و پشتیبانی قرار خواهند گرفت.

رئیس ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار در پایان گفت:هدف دولت رفع فقر از چهره کشور مخصوصاً مناطق محروم می‌باشد که با تمام قدرت و توان برنامه‌ها اجرایی می‌شوند بنابراین همه پای کار باشند و در این زمینه اتحاد و همدلی داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *