آخرین خبرها
نماینده بنیاد علوی در خراسان شمالی:

بنیاد علوی خراسان‌شمالی ۵۰۳ واحد مسکونی در دست ساخت دارد

نماینده بنیاد علوی در خراسان شمالی گفت: این نهاد ۵۰۳ واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)ٰ، اداره کل بهزیستی و بنیاد مسکن استان در دست ساخت دارد که تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
اشتراک گذاری
16 آذر 1401
نویسنده : محمد راستگردانی
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 5321
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ غلامرضا رمضانیان اظهار داشت: این تعداد مسکن براساس تفاهم‌نامه‌های منعقد شده بین بنیاد علوی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره کل بهزیستی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی در حال ساخت است.

وی افزود: از این تعداد، ۳۳۳ واحد مسکونی با همکاری اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی و ۱۷۰ واحد نیز با همکاری اداره کل بهزیستی استان در حال احداث است که تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

رمضانیان ادامه داد: متراژ هر یک از واحدهای مسکونی در حال ساخت محرومان ۵۰ متری است که جدای از وام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بنیاد علوی نیز برای هر یک از واحدها ۴۵۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت می کند.

نماینده بنیاد علوی در خراسان شمالی با اشاره به پرداخت تسهیلات اشغالزایی توسط این نهاد، خاطرنشان کرد: این تسهیلات با سود چهار درصد و بازپرداخت پنج تا هفت سال در حوزه دامداری، خرید علوفه، سرمایه در گردش دام، تولید پوشاک، گلخانه، زنبور عسل و دام سبک پرداخت می شود.

وی یادآور شد: مانه و سملقان در این استان بعنوان شهر پایلوت توانمندسازی بنیاد مستضعفان معرفی شده است و بسیاری از این طرح های اشتغالزایی در این شهرستان اجرا می شود، ضمن اینکه طرح های مهم و درآمدزا از سایر نقاط استان نیز در دستور کار قرار دارد.

حدود ۴۴ درصد از جمعیت خراسان شمالی در روستاها سکونت دارند و ۳۷ تا ۴۲ درصد اشتغال این استان در حوزه کشاورزی است.

آشخانه مرکز شهرستان ۱۱۰ هزار نفری مانه و سملقان در ۴۵ کیلومتری غرب بجنورد واقع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *