آخرین خبرها
همزمان با دهه فجر؛

بهره‌برداری از ۴۴ طرح عمران شهری در اردبیل آغاز شد

بهره برداری از ۴۴ طرح عمران شهری با حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار اردبیل به بهره‌برداری رسید.
اشتراک گذاری
22 بهمن 1401
نویسنده : فاطمه خانزاده
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 5946
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ محمود صفری در آیین بهره برداری از این طرحها اظهار کرد: این طرح‌ها شامل فرهنگ‌سرای ملایوسف، خانه سلامت قائم، روشنایی پل ارجستان و گلمغان، پارکینگ درخشان، مرکز کنترل ترافیک شهر و مجتمع تجاری و مسکونی تابان است که برای اجرای آن ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

شهردار اردبیل ادامه داد: مجتمع تجاری مسکونی تابان با یک هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار، پارکینگ درخشان واقع در تازه‌میدان اردبیل با ظرفیت ۱۸۰ دستگاه خودرو و مرکز مانیتورینگ و کنترل ترافیک اردبیل از جمله طرح‌هایی است که با هدف روان‌سازی تردد و کاهش ترافیک در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: علاوه بر افتتاح این طرح‌ها، امروز همچنین عملیات اجرایی پارک بعثت، شکوفه‌های زرناس با مساحت ۶ هزار متر مربع و فاز۲ پارک سردار سلیمانی در اردبیل آغاز می‌شود.

شهردار اردبیل در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده برای توسعه مناطق شهری محلات کم‌برخوردار اردبیل افزود: در حال حاضر روشنایی معابر محلات پل گلمغان و ارجستان تکمیل شده و خانه سلامت قائم هم با حمایت‌های مرکز بازآفرینی به‌زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی درباره عملیات اجرایی پل بسیج و پل قدس اظهار کرد: خاکبرداری پل بسیج آغاز شده و در اوایل سال آینده با حضور مسئولان کشوری عملیات اجرایی آن به صورت رسمی آغاز می‌شود.

صفری ادامه داد: عملیات عمرانی پل قدس هم تمام شده و تنها بحث زیباسازی آن باقی‌مانده که به محض اتمام به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

شهردار اردبیل همچنین گفت: برای نخستین بار در اردبیل ۵۰ هزار میلیارد ریال طرح مشارکتی برای احداث مجتمع‌های تجاری، مسکونی، خدماتی و رفاهی دردست اجراست.

صفری از تعیین تکلیف طرح تجاری خدماتی رزُ (روناک) در آینده‌ نزدیک خبر داد و گفت: احداث مرکز تجاری خدماتی رُز یا همان طرح روناک سابق بعد از ۱۰ سال بلاتکلیفی با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر و با انتخاب پیمانکار در زمینی به مساحت هفت هزار و ۵۰۰ متر بزودی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *