آخرین خبرها
فرماندار آزادشهر خبر داد؛

به همه روستاهای آزادشهر تا دهه فجر گازرسانی می‌شود

گازرسانی به هشت روستای بخش چشمه‌ساران نیز با جدیت در حال انجام است و این پروژه در دهه فجر افتتاح می‌شود که دیگر روستای بدون گاز در آزادشهر نخواهیم داشت.
اشتراک گذاری
29 مرداد 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 4146
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ سیدجواد کریمی فرماندار آزادشهر اظهار کرد: آزادشهر دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف کشاورزی، گردشگری، خدماتی است و تلاش می‌کنیم این ظرفیت‌ها را به فعلیت برسانیم.

وی ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون طرح هادی ۱۴ روستا را با بیش از ۵ میلیارد تومان اجرایی کردیم و در قالب طرح نهضت ملی مسکن نیز تاکنون ۳۹ هکتار اراضی ملی و هفت هکتار اراضی دولتی تملک کردیم و ۳۱ قطعه نیز به متقاضیان واگذار شده است.

فرماندار آزادشهر خاطرنشان کرد: یک پروژه ۵۶ واحدی نیز در راستای نهضت ملی مسکن در دست اقدام داریم که تاکنون ۲۰ مورد عقد قرارداد بانکی در این بخش منعقد شده است.

کریمی گفت: گازرسانی به هشت روستای بخش چشمه‌ساران نیز با جدیت در حال انجام است و از مجموع ۱۵ میلیارد تومان اعتباری که برای این پروژه پیش بینی شده پنج میلیارد تومان آن اختصاص یافت.

وی اضافه کرد: این پروژه در دهه فجر افتتاح می‌شود و دیگر روستای بدون گاز در آزادشهر نخواهیم داشت.

فرماندار آزادشهر خاطرنشان کرد: در حوزه آب شرب شهری و روستایی در سال گذشته مشکلات بسیاری داشتیم اما با اقدامات دولت سیزدهم کارهای خوبی از جمله عملیات حفر چاه، لوله‌گذاری و ایجاد خط انتقال و شبکه، ایجاد مخازن شاهد کاهش تنش آبی در استان از جمله آزادشهر بوده‌ایم.

کریمی گفت: اقداماتی که در حوزه آبرسانی صورت گرفته سبب شده تا برای حداقل ۱۰ سال کمبود آب نداشته باشیم.

وی افزود: در هفته دولت امسال ۸۳ پروژه عمرانی با ۹۷ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و عملیات اجرایی ۱۸پروژه عمرانی نیز به زمین زده خواهد شد.
فرماندار آزادشهر بیان کرد: همچنین ۱۰ طرح اقتصادی و اشتغالزا نیز با سرمایه‌گذاری ۲۶ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

کریمی گفت: احداث تصفیه‌خانه پسماند، احداث لندفیل سایت پسماند، خرید دستگاه کودگرانوله از جمله اقدامات مهم دولت در سایت پسماند آزادشهر است.

وی افزود: مجتمع فرهنگی آزادشهر که از سال ۸۶ آغاز شده بود فقط ۴۰ درصد پیشرفت داشت که دولت سیزدهم برای تکمیل آن ۳۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داد.

کریمی تاکید کرد: همچنین فاضلاب آزادشهر که ۲۰ سال روی زمین مانده نیز مورد توجه جدی دولت سیزدهم قرار گرفته و ۱۷۰ میلیارد تومان برای این پروژه مصوب شد.

وی ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به استان نیز ۸۴۵ میلیارد تومان اعتبار عمرانی و ۶۲۱ میلیارد تومان تسهیلات برای شهرستان آزادشهر پیش‌بینی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *