آخرین خبرها
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد:

بیش از ۲۸ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در بروجرد پرداخت شد

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد با اشاره به رونق کسب و کارهای خانگی گفت: امسال بیش از ۲۸ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در این شهرستان پرداخت شده است.
اشتراک گذاری
01 اسفند 1401
نویسنده : محمد راستگردانی
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 6010
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ عبدالعلی گیوه کی افزود: براساس تفاهم نامه کشوری برای رفع بیکاری و فقر از محلات کم برخوردار طرح رونق اشتغال و رفع بیکاری در ۱۹ محله کم برخوردار شهرستان اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: برای اجرای طرح، شناسایی افراد بیکار در محلات کم برخوردار انجام شده که در مرحله اول آموزش مهارت به افراد بیکار و معرفی به شرکت ها و کارخانجات و مراکز کاریابی است.
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: افرادی که مهارت فنی و حرفه ای دارند و در خانه کار می کنند و در محلات کم برخوردار هستند می توانند تسهیلات دریافت کردند.
وی اضافه کرد: در محلات شهری و روستایی نیز با تشکیل تعاونی، سرمایه های خرد جمع آوری شده و می تواند اشتغال ایجاد کند که این موضوع در دستور کار قرار دارد.
گیوه کی ادامه داد: در روستاها نیز با تشکیل تعاونی ها، از ظرفیت های بخش خصوصی در جمع آوری سرمایه های خرد برای اشتغال استفاده خواهد شد.
رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: برای اجرای طرح اشتغال، تهیه اطلس نیازهای شغلی کارگاه‌های مختلف نیز انجام خواهد شد، که در این راستا به کارگیری جوانان در کارگاه‌های مختلف به کارفرمایان مشوق هایی نیز عطا می شود.
گیوه کی افزود: فنی و حرفه ای نیز با حضور در محلات کم برخوردار آموزش های مهارتی رایگان را نیز به آنان ارائه می دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *