آخرین خبرها
در طرح مشق احسان صورت گرفت؛

توزیع ۷ هزار بسته تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند گلستانی

معاون اجتماعی ستاد اجرائی فرمان امام(ره) استان گلستان گفت: ۷ هزار بسته تحصیلی توسط گروه های جهادی و خیریه ها در طرح " مشق احسان" برای شروع سال تحصیلی جدید توزیع می شود.
اشتراک گذاری
02 شهریور 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 4174
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ریزخبر؛ مهدی انتصاری اظهار کرد: این بسته ها شامل کیف، دفتر، مداد، خودکار  و دیگر اقلام مورد نیاز دانش آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی است که تا ۵ الی ۶ ماه نیاز آنها را برآورده می سازد.

وی افزود: کودکان نیازمندی  که سال گذشته کیف دریافت کرده بودند امسال فقط لوازم التحریر دریافت می کنند.

انتصاری قمت هر بسته از این لوازم التحریر را برای هر یک از دانش آموزان مبلغ ۲۵۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: جمع کل این ۷ هزار بسته تحصلی یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان می شود.

وی افزود: سال گذشته نیز ۷ هزار بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند استان توسط گروه های جهادی و خیریه ها توزیع شده است.

انتصاری افزود: برای اجرای طرح” مشق احسان” در سطح شهرستان های استان غرفه هایی برای جمع آوری کمک مردم به این دانش آموزان و یا اهدای لوازم التحریر سالم و جدید یا همکاری گروه های جهادی برپا می شود .

معاون اجتماعی ستاد اجرائی فرمان امام (ره) بیان کرد: مردم استان می توانند با واریز مبالغ اهدایی خود به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۱۱۱۶۶۶۴۵۱ و یا کمک پیامکی به صورت واریزی به شماره #۱۵*۴۰۳۰*و یا سایت ارتباطی www.EHSAN.IRدر این راه ما راهمراهی و به کودکان نیازمند تحصیل یاری برسانند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *