آخرین خبرها
با حضور جوانان و نوجوانان ورزشی؛

جام شهدای ۱۵ خرداد استان ایلام برگزار شد

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) ایلام گفت: اختتامیه مسابقه فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد در بین نوجوانان و نونهالان حاشیه شهر ایلام برگزار شد.
اشتراک گذاری
22 خرداد 1401
منبع : ریزخبر
کد مطلب : 3083

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی ریزخبر؛ محمد زارع ظهر یک شنبه در حاشیه برگزاری این مسابقه که با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری، فرماندار ایلام و همه مدیران کل استان برگزار شد، اظهار کرد: این نوع مسابقات به جهت ایجاد روحیه نشاط و شادابی و استعداد یابی ورزشی فوتبال در بین نوجوانان و نونهالان حاشیه شهر ایلام برگزار شده است.

وی، با بیان اینکه در این مسابقه بیش از ۴۰ تیم توسط خانه های احسان مستقر در محلات حاشیه شهر ایلام ساماندهی و با کارد مجرب مربیگری فوتبال بین آنها رقابت برگزار شد، افزود: این مسابقات در رنج های سنی بین ۱۳ تا ۱۵ سال و رنج سنی ۲۵ تا ۱۸ سال انجام شد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان ایلام خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه تمام هزینه های این مسابقه از جمله لباس ورزشی توسط ستاد اجرایی تامین شده بلکه به تیم های اول تا سوم این مسابقه جوایز و هدایا داده شد.

محمد زارع تصریح کرد: تیم های اول تا سوم این مسابقه ورزشی به مرحله استانی و بعد از آن به مرحله کشوری راه پیدا میکنند که به نوعی استعداد یابی ورزشی صورت میگیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *